TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A PR, az online kommunikáció és a content marketing területeire fókuszáló ArvaliCom új, dinamikusan növekvő nemzetközi és hazai KKV ügyfelekkel kezdte az új évet az egészségügy a szépségipar és a szolgáltatóipar területéről.

Az ügynökséget a TÜV Rheinland Kft. webergonómiai és szöveges tartalmaival összefüggő tanácsadásra, az 5 éves jubileumát ünneplő és már 42 üzletet tömörítő BioHair franchise hálózat pedig az évfordulós sajtókommunikációs feladatainak ellátására kérte fel. A foglaljorvost.hu idén honosította meg Magyarországon a más országokban már népszerű „Orvosok Napját”, amelynek sajtókommunikációját szintén az ArvaliCom látta el. Szintén az egészségügyből érkező ügyfél a plasztikai sebészetben világszerte alkalmazott Restylane töltőanyag márka, amely hazai piaci bevezetésének támogatására kérte fel az ügynökséget. A falatozz.hu, Magyarország 3. legnagyobb online ételszállítója, éves sajtókommunikációjának ellátásával bízta meg a céget.


Az ArvaliCom sikeres próbaszerződése után idén éves szerződést kötött a KKVkra optimalizált, operatív lízinggel finanszírozott IT beszerzéseket ellátó, és piacrészesedését folyamatosan növelő Rentaserver Kft-vel PR, online marketing és közösségi média feladatok ellátására, illetve az egyazon cégcsoporthoz tartozó, megújuló energia alapú rendszereket kiépítő és azokhoz finanszírozást biztosító Rentenergie Kft. sajtómunkálatait is az ArvaliCom látja el. A cég a PR feladatok mellett rendezvényszervezői felkérést is kapott a Rentaserver Kft-t, a Rentenergie Kft-t., a Magyar-Mikrohitelező Zrt-t, valamint a személygépjárművek tartósbérletével foglalkozó a4s.hu Kft-t tömörítő cégcsoport közös partnernapjának megszervezésére. Az ArvaliCom új ügyfelei felkérés alapján érkeztek.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése