TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Két és fél hónapja a Human Dialog és gyártópartnerei (Skyfilm, Peakfilm) pro bono felajánlásaként debütált az Országos Mentőszolgálat Alapítvány Tartsd életben! kampányfilmje

A cél a laikus újraélesztési ismeretek minél szélesebb körű elterjesztése volt. A figyelemfelkeltő szpot nézettsége rekordokat döntöget, hiszen elindulása óta a videómegosztó és közösségi csatornákon már több mint 1.200.000-en látták. A Tartsd életben! így mostanra minden idők legnagyobb internetes nézettséget elérő magyar társadalmi célú kisfilmje lett.


A British Heart Foundation azonos célból készült, 2011-es kampányfilmjén alapuló magyar változat az angol és a magyar alapítvány egyeztetéseit követően azért jött létre, hogy a humor és egy ismert dallam, a Stayin’ Alive segítségével Magyarországon is széles körben tegye ismertté a kizárólag a mellkas nyomásával történő, laikus újraélesztés legfontosabb lépéseit.


Miha Tamás, a Human Dialog ügyvezetője szerint habár reménykedtek a sikerben, a kudarc is benne volt a pakliban. „Nem tudhattuk előre, itthon mennyire fogadja jól a nagyközönség ezt a fajta humort, és hogy Balától is elfogadják-e mindazt, amit Vinnie Jonestól. A válasz ma már egyértelmű: igen, teljes mértékben. Sőt, egyes újításainkat külön dicséretben részesítették a meglepően figyelmes nézők, így például azt, hogy nálunk nem csak csajokat, hanem pasikat is lehet csókolgatni…”


A cél változatlan: minél többekben tudatosítani, hogy csak a mellkas nyomásával is menthetünk életet. Sokan nincsenek tisztában azzal, hogy létezik, és mit is jelent a laikus újraélesztés, azaz hogy a mellkas másodpercenként kb. kétszeri, erős, 5-6 cm mélyre történő nyomásával életben lehet tartani valakit az emeltebb szintű segítség megérkezéséig. „Éppen ezért nincs megállás – fogalmaz Miha –, a kampány több csatornán (mozi, tévé) folytatódik, és később újabb elemekkel is bővítjük. Remek szakmai együttműködés van kialakulóban, ezúton is köszönet az ArvaliCom PR, az Intren online és a trnd Word-of-Mouth marketinggel nyújtott szakmai közreműködéséért.”


A „maffiózós kisfilm” forgatásáról készült, az Országos Mentőszolgálat Alapítvány weboldalán mostantól elérhető werkfilmből további kulisszatitkok és érdekességek is kiderülnek.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése