TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A verseny győztese megismerkedhet a legvadabb természeti viszonyokkal, hiszen all-inclusive utazást nyer a norvégiai Bergenbe.

A játék elindítója a Helly Hansen sportruházati márka, amelynek eredendően szeretnie kell az esőt, hiszen Norvégiában, ahonnan a márka 1877-ben elindult, a csapadék a mindennapi élet része. A Norvégia nyugati partján fekvő Bergen az ország második legnagyobb városa, ahol az év mintegy 200 csapadékos napján átlagosan 2250 mm eső hullik. Az all-inclusive utazás a várost övező, káprázatos fjordokból, hegyvidékből és jégmezőből álló, 58 513 négyzet kilométeren elterülő Vestlandet régiót is feltérképezi.

 

A kampány mindenkit arra buzdít, ne hagyjuk, hogy a zuhogó eső elejét vegye az önfeledt kalandozásnak! Az interaktív pályázat 2015. március 31-től április 23-ig tart. A versenyre esőben készült önarcképekkel lehet nevezni, amiket a #HellyHansen és #WeLoveRain megjelöléssel kell feltölteni az Instagramra. A fotókat később a www.hellyhansen.com/weloverain oldalon is meg lehet majd nézni.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése