TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A verseny győztese megismerkedhet a legvadabb természeti viszonyokkal, hiszen all-inclusive utazást nyer a norvégiai Bergenbe.

A játék elindítója a Helly Hansen sportruházati márka, amelynek eredendően szeretnie kell az esőt, hiszen Norvégiában, ahonnan a márka 1877-ben elindult, a csapadék a mindennapi élet része. A Norvégia nyugati partján fekvő Bergen az ország második legnagyobb városa, ahol az év mintegy 200 csapadékos napján átlagosan 2250 mm eső hullik. Az all-inclusive utazás a várost övező, káprázatos fjordokból, hegyvidékből és jégmezőből álló, 58 513 négyzet kilométeren elterülő Vestlandet régiót is feltérképezi.

 

A kampány mindenkit arra buzdít, ne hagyjuk, hogy a zuhogó eső elejét vegye az önfeledt kalandozásnak! Az interaktív pályázat 2015. március 31-től április 23-ig tart. A versenyre esőben készült önarcképekkel lehet nevezni, amiket a #HellyHansen és #WeLoveRain megjelöléssel kell feltölteni az Instagramra. A fotókat később a www.hellyhansen.com/weloverain oldalon is meg lehet majd nézni.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése