TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Wick Pharma GmbH megrendelésére készült globális kutatás arra kereste a választ, hogy betegség esetén kinek a tanácsaira hallgatunk.

A magyar válaszadók legnagyobb része – összesen 59 százalék – követi a háziorvosa utasításait, de az is kiderült, hogy a szakemberek tanácsai után leginkább saját tapasztalatainkra hagyatkozunk. Gyógyszerészeinkben is megbízunk: a megkérdezettek 35 százaléka jelölte meg, hogy a patikában kér segítséget betegség esetén. Negyedik helyen a nagymamák végeztek, a hazai válaszadók 33 százaléka ugyanis családi praktikákat vet be egy-egy megfázás esetén.



A felmérés arra is rávilágított, hogy bár a barátaink sokszor a legfőbb bizalmasainak, ha betegek vagyunk, csak ritkán fordulunk hozzájuk tanácsért. Az ismertetőkőkkel és termékleírásokkal is hasonló a helyzet, a válaszadók mindössze 3,1 százaléka keres ezek alapján megoldást. Úgy tűnik, az orvosok nemzetközi viszonylatban mozdíthatatlanok a dobogó legfelső fokáról, mivel az európai és távol-keleti országokban is hasonló eredményeket értek el. Az Egyesült Államok azonban kilóg a sorból: az amerikai lakosság 38 százaléka a korábban már jól bevált termékekhez nyúl először, ezzel ragadva el az aranyérmet a háziorvosoktól.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése