TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Wick Pharma GmbH megrendelésére készült globális kutatás arra kereste a választ, hogy betegség esetén kinek a tanácsaira hallgatunk.

A magyar válaszadók legnagyobb része – összesen 59 százalék – követi a háziorvosa utasításait, de az is kiderült, hogy a szakemberek tanácsai után leginkább saját tapasztalatainkra hagyatkozunk. Gyógyszerészeinkben is megbízunk: a megkérdezettek 35 százaléka jelölte meg, hogy a patikában kér segítséget betegség esetén. Negyedik helyen a nagymamák végeztek, a hazai válaszadók 33 százaléka ugyanis családi praktikákat vet be egy-egy megfázás esetén.



A felmérés arra is rávilágított, hogy bár a barátaink sokszor a legfőbb bizalmasainak, ha betegek vagyunk, csak ritkán fordulunk hozzájuk tanácsért. Az ismertetőkőkkel és termékleírásokkal is hasonló a helyzet, a válaszadók mindössze 3,1 százaléka keres ezek alapján megoldást. Úgy tűnik, az orvosok nemzetközi viszonylatban mozdíthatatlanok a dobogó legfelső fokáról, mivel az európai és távol-keleti országokban is hasonló eredményeket értek el. Az Egyesült Államok azonban kilóg a sorból: az amerikai lakosság 38 százaléka a korábban már jól bevált termékekhez nyúl először, ezzel ragadva el az aranyérmet a háziorvosoktól.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése