TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A „Kend a rúzst! Merj kenni, merj tenni!” kampányban közös erőből, meghökkentő módon hívják fel a nők a figyelmet a méhnyak rák megelőzésének fontosságára.

A nők nagy része még ma is tart a méhnyakrákszűrés kellemetlenségeitől, intimitásától, fontos azonban, hogy ezt félre tudjuk tenni, hiszen az életünk múlhat rajta. Ezért a Mályvavirág Alapítvány elkötelezett híve a méhnyakrák megelőzés tudatosításának, és számos egyedi programot kezdeményezett már. Ezúttal az angliai Joe’s Trust mozgalom által elindított, rendkívül gyorsan terjedő, figyelemfelkeltő kampányhoz csatlakoztak, amelynek célja, hogy a social mediában aktív nőket rendszeres méhnyak rákszűrésre ösztönözzék.

A résztvevő lányok, nők kirúzsozzák a szájukat, a rúzst kissé elkenik (smear), selfie-t készítenek, majd  megosztják a közösségi hálón (Facebook, Instagram) és egyidejűleg kihívják barátnőiket, hogy ők is csatlakozzanak, azaz adjanak hangot a szűrés fontosságának. Ez egy hashtag kampány, tehát a Facebookra és az Instagramra kikerülő posztokban meg kell jelennie a  #SmearforSmear #Malyvavirag feliratnak (hashtagnek). Ettől a kampánytól a nemzetközi média már az Ice Bucket Challange-hez hasonló mértékű mozgósításra számít. Az összes magyar poszt illetve a kampány ismertetője elérhető a www.malyvavirag.hu/kend-a-ruzst aloldalon.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése