TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A „Kend a rúzst! Merj kenni, merj tenni!” kampányban közös erőből, meghökkentő módon hívják fel a nők a figyelmet a méhnyak rák megelőzésének fontosságára.

A nők nagy része még ma is tart a méhnyakrákszűrés kellemetlenségeitől, intimitásától, fontos azonban, hogy ezt félre tudjuk tenni, hiszen az életünk múlhat rajta. Ezért a Mályvavirág Alapítvány elkötelezett híve a méhnyakrák megelőzés tudatosításának, és számos egyedi programot kezdeményezett már. Ezúttal az angliai Joe’s Trust mozgalom által elindított, rendkívül gyorsan terjedő, figyelemfelkeltő kampányhoz csatlakoztak, amelynek célja, hogy a social mediában aktív nőket rendszeres méhnyak rákszűrésre ösztönözzék.

A résztvevő lányok, nők kirúzsozzák a szájukat, a rúzst kissé elkenik (smear), selfie-t készítenek, majd  megosztják a közösségi hálón (Facebook, Instagram) és egyidejűleg kihívják barátnőiket, hogy ők is csatlakozzanak, azaz adjanak hangot a szűrés fontosságának. Ez egy hashtag kampány, tehát a Facebookra és az Instagramra kikerülő posztokban meg kell jelennie a  #SmearforSmear #Malyvavirag feliratnak (hashtagnek). Ettől a kampánytól a nemzetközi média már az Ice Bucket Challange-hez hasonló mértékű mozgósításra számít. Az összes magyar poszt illetve a kampány ismertetője elérhető a www.malyvavirag.hu/kend-a-ruzst aloldalon.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése