TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az Ogilvy & Mather Budapest koncepciójából született kampánnyal nyerte el a Stevie-díj bronz fokozatát „Reputáció és márkakommunikáció” kategóriában a MOL Group UPPP kampánya.

A 11 éves évfordulóját ünneplő International Business Awardson (IBA) a MOL-csoport elnyerte a világ egyik vezető üzleti díját, a Stevie-díj bronz fokozatát „Reputáció és márkakommunikáció” kategóriában. A MOL-csoport UPPP programja, amely a földtudományi és olajipari műszaki tudományokat hallgató diákok körében kereste a jövő kutatás-termelési szakembereit, a hírnév és brand kommunikációs PR kampány kategóriában vehette át az elismerést.

Az Ogilvy & Mather csapatában született meg a díjnyertes, PR, online és egyetemi aktivációs lábakon álló kampány alapkoncepciója, az “Enter if you Dare!” (magyar fordításban: Csatlakozz, ha mersz!) mottóval a középpontban, hiszen az olajkutatás és kitermelés üzletágban valóban határozott és merész szakemberekre van szükség.A kampány maga több ügynökség közreműködésével jött létre: alap-koncepciója és vizuális arculata az Ogilvy & Mather munkája volt, és ez alapján dolgozott az online megjelenéseken a Greenroom, a 10 országban zajló egyetemi helyszíni aktivitásokon a Geometry Global, a nemzetközi PR kampányon pedig a Stevie Awards németországi nevezését is beadó F&H Porter Novelli.

 

A kampány hatására a MOL-csoport sikeresen szólított meg közel 3000 diákot a kiválasztott 14 ország 27 egyeteméről. „Nagy örömmel tölt el minket, hogy egy ilyen magas rangú, globális szervezet felfigyelt tehetségkutató és fejlesztő programjainkra. És külön büszke vagyok rá, hogy német területen nyertünk díjat, ami a világ egyik legkompetitívebb piaca” – mondta el Dominic Köfner, a MOL-csoport kommunikációs igazgatója.


 

A Stevie-díjról
A Stevie-díjakat összesen hat kategóriában adják át: Nemzetközi üzleti díjak, Amerikai üzleti díjak, Ázsiai és Csendes-óceániai díjak, Női vállalkozók, Értékesítési és Ügyféltámogatás, Stevie-díj. A német Stevie-díj a kiváló teljesítményeket értékeli, ezért minden szervezet, típustól, mérettől és alkalmazottak számától függetlenül jelentkezhet az elismerésre. További információért látogasson el a http://www.stevieawards.com weboldalra.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése