TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A számos új funkció mellett teljes mértékben okostelefon-barát lett az oldal.

Több szempontból is teljesen rendhagyó újításokkal indult el a Profession.hu új designja: már nem csak a munkaadók hirdethetnek, hanem az álláskeresők is készíthetnek egyedi hirdetéseket önmagukról, hogy felhívják leendő alkalmazóik figyelmét.


A hagyományos eljárást kedvelő jelentkezők mostantól pár kattintással pályázhatnak egy-egy pozícióra, könnyebb lett a dokumentumok feltöltése, és a keresések is menthetővé váltak. Platformok tekintetében újdonság, hogy mostantól okos telefonról is lehet jelentkezni a kiválasztott pozícióra. A „Segítség Álláskeresőknek” menüpontban, egy egyszerű teszttel minden böngésző leellenőrizheti, hogy az önéletrajza megfelel-e az általános elvárásoknak illetve az oldal bővült egy önéletrajz készítő modullal is. Ezen kívül számos további minta és teszti is elérhető, ami segít a hatékony álláskeresésben.

Az új felhasználóbarát felület a munkaadóknak is kedvez. Márciustól nem csak szöveggel, de egyedi dizájnnal is kitűnhetnek a többi hirdető közül. A feltöltött önéletrajzokon kívül pedig, most már az álláskeresők ajánlatai között is kutathatnak a megfelelő munkatárs után.

„Az arculatváltásról maguk a felhasználók döntöttek. Egy őszi kutatás során ők választották ki a nekik leginkább tetsző tervet, mi pedig azt valósítottuk meg. Design és szolgáltatások szempontjából is megújult Profession.hu, a felhasználók könnyebben igazodhatnak el az oldalon, ebben például az állások térképes megjelenítése, az átlátható kategóriarendszer és a testre szabható keresés is nagy segítség. A célunk az volt, hogy még több jelentkező és munkaadó találjon egymásra a közreműködésünkkel" – mondta Vidó Viktor, a Profession.hu főszerkesztője.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése