TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A felvásárlásnak köszönhetően a digitális hirdetések is bekerültek az integrált kommunikációs vállalat portfoliójába.

A LEWIS PR nemzetközi kommunikációs ügynökség megvásárolta a San Diegó-i központú, teljes körű digitális szolgáltatásokat nyújtó ügynökséget, a Pistont. A Piston olyan digitális marketing szolgáltatásokra specializálódott, mint a SEO és SEM, médiatervezés- és vásárlás, analitika és kreatív design szolgáltatások.


A Piston ügyfelei közé tartozik többek között az AAA, AARP, BareMinerals, Cars.com, Intuit, Inspirato, Mophie, Shiseido, SkullCandy, Sunglass Hut, TVG és a Yakult. A LEWIS bevétele jelenleg világszerte 72 millió dollár, az Egyesült Államokban pedig több, mint 37 millió dollár.

A megegyezés tovább erősíti a LEWIS PR digitális szolgáltatásainak palettáját, a fizetett média reklámok és a kreatív, valamint az elemző szolgáltatások elmélyítésének köszönhetően. A Piston ezentúl hozzáfér a LEWIS PR nemzetközi hálózatához, amely 28 irodát jelent. A Piston a LEWIS Pulse alatt fog működni, amely az ügynökség digitális marketingért felelős szárnya, a korábban felvásárolt, brit web design cég, a Purestone mellett.

A Piston-t Michael Chaney, vezérigazgató és John Hartman, elnök alapította 2008-ban. A jövőben Hartman továbbra is Chaney-vel vezeti a Piston-t, amely a vállalat egyik divíziójaként fog működni. John Hartman a LEWIS Pulse alelnökének, Stephen Corsinak tartozik jelentési és riportálási kötelezettséggel. A Piston jelenleg 50 embert foglalkoztat San Diegóban.

„Az ügyfeleink integrált kommunikációs kampányokat várnak el. Látjuk, hogy  megnövekedett az igény a fizetett médiaprogramok iránt – mondta Stephen Corsi, a LEWIS Pulse alelnöke. – A Piston három olyan dolgot ötvöz, amelyet különösen fontos, hogy jól csináljunk: erős, kreatív, stratégián alapuló médiavásárlás, mindezt mély analitikai szinten. A Piston vezető márkákkal dolgozik együtt, és a hírneve bármely szervezettel felveszi a versenyt. Együtt sokkal gyorsabban törhetünk a csúcsra ebben az iparban.”

„Izgalommal csatlakozunk a LEWIS PR családhoz. Mind a LEWIS PR, mind a Piston nagy hangsúlyt fektet arra, hogy az ügyfelei számára növelje a márkaismertséget és értékesítés támogatást biztosítson, tehát nagyszerűen illeszkedünk egymáshoz – mondta John Hartman, a Piston elnöke. – Minden elfogultság nélkül mondom, hogy a LEWIS PR egyike azon kevés cégnek, amely valóban integrált megközelítésben gondolkodik, magában foglalja a PR, a digitális marketing, a reklám és a marketing tanácsadói szolgáltatásokat.”

„A Piston-nal való megállapodás teljesen beleillik a stratégiánkba, hiszen célunk, hogy képesek legyünk az Egyesült Államokban valamennyi ügyfél kampányt és igényt kezelni, és bővítsük az ajánlatunkat, főleg a digitális szolgáltatások terén. Ott, ahol a nagy multinacionális vállalatok számára a reklám és a PR karnyújtásnyira van, mi egy sokkal élénkebb, integráltabb megközelítést nyújtunk. – mondta Chris Lewis, a LEWIS PR vezérigazgatója. – Szeretném üdvözölni a Pistont a LEWIS PR családban. Izgatottak vagyunk, hogy az eddigieknél még jobb ajánlatot szolgáltathatunk az ügyfeleinknek, és ennek eredményeképp még több karrierlehetőséget is a munkatársaink számára.”

A megállapodás 2015. február 23-án zárult le, konkrét részleteket nem hoztak nyilvánosságra. A Piston a tavalyi évet 8,4 millió dolláros bevétellel zárta. A korábbi LEWIS PR-os felvásárlások közé tartozik a Leads United, PageOne PR, DMG, Purestone és az EBA. A LEWIS PR tanácsadója a McCracken Advisory Partners volt. A LEWIS PR 2015/16. évi felvásárlás-sorozatában ez volt az első állomás.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése