TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az Actimel kutatása szerint 33 százalékunk nem reggelizik rendszeresen. Erre cáfoltak rá a kampányban részt vevő sztárok, akik mind reggeliztek, legalábbis a promóciós pontokon.

A 2015 januári Actimel Reggeli Rutin Felmérés szerint a megkérdezett 25 és 60 év közötti 600 felnőtt 33 százaléka nem reggelizik rendszeresen, és mindössze 67 százalékuk visz be táplálékot az ébredést követően minden nap. Az Actimel számára kiemelten fontos, hogy az emberek egészséges reggelivel indítsák a napot, ezért Tatár Csilla, D Tóth Kriszta és Debreczeni Zita segítségével két hét alatt közel 30.000 Actimel palackot és több mint 7000 reggelicsomagot osztottak ki.



Már gyerekkorban megtanuljuk, hogy a nap legfontosabb étkezése a reggeli, mégis a 600 válaszadót számláló Actimel Reggeli Rutin Felmérés szerint a megkérdezettek 11 százaléka soha nem reggelizik. Pedig csak egy kiadós, vitaminokkal teli, tápanyagokban gazdag menü elfogyasztása biztosítja, hogy napközben tele legyünk energiával és megfelelően tudjunk koncentrálni az előttünk álló feladatokra. A reggeli étkezés kihagyása ráadásul kihathat általános közérzetünkre is. A felmérésből az is kiderült, hogy a válaszadók 16 százaléka heti 3-4 alkalommal reggelizik, míg 6 százalékuk csak hétvégén! A felmérésben részt vevők 42 százaléka soha nem fogyaszt reggelire joghurtot, joghurtitalt, 35 százalékuk soha nem eszik reggelente gyümölcsöt, zöldséget és 25 százalékban nem fogyasztanak a nap első étkezésekor felvágottat, tojást sem.

Az Actimel elkötelezett abban, hogy felhívja a figyelmet a reggelizés fontosságára, ezért reggeliző zónákat állított fel Budapest több területén. A kitelepülések mellett Actimellel töltött hűtők várják egyes co-working irodákban dolgozókat, ráadásul a www.kollegagyorsito.net oldalon található online alkalmazás segítségével bárki rendelhet reggelit a munkahelyére is, az egész irodának.

A figyelemfelhívó kampányt D. Tóth Kriszta, Tatár Csilla és Debreczeni Zita is támogatja, akik személyesen is ellátogattak az Actimel Reggeliző Zónákba. D. Tóth Kriszta a Valentin-napi eseményen elmondta, hogy: „Anyukámtól tanultam, hogy nincs reggel reggeli nélkül. Így arra mindig szakítok időt, hogy legalább egy gyümölcsöt, vagy joghurtitalt magamhoz vegyek. Nagyon hálás vagyok ezért, hiszen mindig én voltam az a gyerek, aki már az első órán is koncentrálni tudott az iskolában. Felnőttként sem feledkezem el a reggeli fontosságáról, hiszen én sem engedem el a lányom reggeli nélkül. Inkább felkelünk 10 perccel korábban, de üres hassal nem indítom útnak Lolát.”

Debreczeni Zita a Kálvin téri Actimel bisztróban mesélt reggelizési szokásairól: „Nem szeretek kapkodni ezért igyekszem időben ébredni és a reggeli kávém és reggelim mellé mindig elolvasom a napi híreket. Aztán jöhet a kedvenc CD-m és kezdődhet a készülődés! Sajnos észrevettem magamon, hogy ha nem eszem reggel akkor már 11 óra körül elfogy az energiám és azonnal ennem kell valamit. Viszont ha van időm normálisan megreggelizni akkor a nap további részében is tele vagyok energiával és tudok a munkámra koncentrálni – ezért csatlakoztam örömmel az Actimel kampányához, mert a reggelizés fontosságára hívják fel a figyelmet.

A 600 főn végzett, nem reprezentatív mintán alapuló kvantitatív kutatás a Danone Tejtermék Gyártó és Forgalmazó Kft. megbízásából 2015. január hónapban készült.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése