TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Újabb magyar startup kapott közösségi támogatást, és gyűjtötte össze egy nap alatt a tömeggyártáshoz szükséges összeget.

Valósággal felrobbantotta az Indiegogo közösséget és az internetet a magyar high-tech dizájn luxuskarkötő, a tago arc. A forradalmi magyar találmány alig több mint egy nap alatt túlteljesítette a kitűzött 40 ezer dolláros támogatási célt. Ez óriási eredmény a termék mögött álló L!BER8 fejlesztőcsapatnak - a pénzből év végén beindul a tömeggyártás! Világszerte örülnek a kiegészítőnek a modern és luxus minőségű ékszerek rajongói: már nemcsak itthon, de külföldről is jelentkeznek rá a vevők! A jövő karkötője meghódította a világot!



Alig több mint egy nap leforgása alatt 50 ezer dollárnyi támogatást szerzett a tago arc E Ink kijelzős luxuskarkötő az Indiegogo közösségi finanszírozási oldalon. Amerika, Dubai, Oroszország, Franciaország, Olaszország, Németország, Japán vezető technológiai és divatportáljai adták már hírül a magyar dizájnékszert. A magas minőségű divatcikk kedvezményes csomagjait egy nap alatt elkapkodták a vásárlók, jelenleg 259 dolláros áron lehet még hozzájutni a tago arc karkötőhöz.

A magyar fejlesztésű high tech luxuskarkötő forradalmi újítása, hogy a viselhető technológiát ötvözi a luxusdivattal, a karkötő kijelzőjének mintája egy mobilapplikáció segítségével bármikor könnyedén megváltoztatható. Így tulajdonképpen egyetlen eszközzel végtelen számú ékszerhez juthatunk, amelyet ruhánk és hangulatunk stílusához igazíthatunk. A karkötő továbbá nem igényel energiaforrást, illetve töltést, ennek köszönhetően igazán kecses és igényes; gombok, akkumulátorok és kábelek nélküli dizájnt kaphatott.

A 30 napos kampány bevételéből a L!BER8 a működő prototípus dizájnját tervezi tökéletesíteni és a tömeggyártást szeretné megkezdeni, kompromisszum nélküli, magas minőségben. „Az a célunk, hogy a világon nők milliói szeressenek bele a tago arc-ba: a külsőbe és a tökéletesen egyszerű működésbe” – fogalmazott Kovács Zoli, a L!BER8 alapítója.

Az Indiegogo közösségi finanszírozási kampányában az eredetileg egy hónapra kitűzött célt alig egy nap leforgása alatt teljesítette a magyar startup. „Nagyon hálásak vagyunk és köszönjük a magyar barátoknak, ismerősöknek, támogatóknak, valamint különösen az újságíróknak, hogy példa nélküli összefogással segítettek beindítani a folyamatot: az első előrendelők magyarok voltak, több, mint 80-an támogatták a kampányt az első két órában. Ez kulcsfontosságú momentum volt az eddigi siker elérésében” – mondta Szirmay Nikoletta, a cég kommunikációs vezetője a Zizi Tapas Bistróban szerda este megtartott kampányindító parti után.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése