TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Sony a VIASAT új tulajdonosa

7422
A Sony Pictures Television (SPT) Networks megegyezett a Modern Times Grouppal (MTG) a magyarországi VIASAT3 és VIASAT6 kereskedelmi csatornák, illetve a Viasat Play catch-up szolgáltatás megvásárlásáról.

A két csatorna és az olnine catch-up szolgáltatás megvásárlásával az SPT Networks tovább bővíti magyarországi portfólióját, amely jelenleg az AXN, AXN White és AXN Black lineáris csatornákat, valamint az AXN Now és AXN Player digitális szolgáltatásokat tartalmazza. A tranzakciót a Gazdasági Versenyhivatal jóváhagyása után véglegesítik.


Lyle Stewart, az SPT Networks CEEMA alelnöke a portóflió bővítésével kapcsolatban elmondta: „Ez a megállapodás egyértelműen megerősíti pozíciónkat a közép-európai piacon. Az idei évben kiemelt célunk tovább építeni csatornáink és digitális szolgálatásaink eddig elért sikereit.”

John Rossiter, az SPT Networks CE ügyvezető igazgatója hozzátette: „Ez a felvásárlás egy komoly mérföldkő azon célunk megvalósításában, hogy tovább növeljük közönségarányunkat Magyarországon és a régióban egyaránt, és erős márkanevekkel legyünk jelen a piacon. A Viasat csatornák jelentős nézőtáborral és minőségi műsorkínálattal rendelkeznek, így remekül kiegészítik portfóliónkat.”

„A hazai televíziós piacon a konszolidáció jelentheti az előrelépést a közepes méretű csatornáknak. A Viasat továbbra is egy nagyon erős brand, csatornái majdnem minden háztartásban elérhetők Magyarországon” – mondta Szabó András, a Viasat Hungária Zrt. vezérigazgatója.

A felvásárlást követően az SPT Networks portfóliója 6,4 %-os közönségarányra emelkedik a kereskedelmileg fontos 18-49 éves célcsoportban Magyarországon*, ezzel a hazai piac negyedik legnagyobb kábel/műhold/többcsatornás szereplője lesz.


A VIASAT3 különösen népszerű a 18-39 éves női célcsoport körében, a VIASAT6 pedig inkább a fiatal férfiakat célozza meg. Mindkét csatorna elérhető a legtöbb magyarországi kábelszolgáltató kínálatában. A VIASAT3 és a VIASAT6 reklámidejét az Atmedia értékesíti. Az MTG további három csatornája, a reklámoktól mentes Viasat Explore, Viasat History és Viasat Nature nem része a megállapodásnak, és a disztribúciós partnereken keresztül a jövőben is elérhetők lesznek a magyar nézők számára.

*Forrás: Nielsen Közönségmérés, 2015. január, SHR %; 18-49 TG; AXN, VIASAT3, VIASAT6.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése