TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Levi’s tervezte, de a vevő inspirálta

7421
A Live In Levi’s kampány az ikonikus 501-es farmer előtt tiszteleg azzal, ahogy azt mutatja be, egy-egy zenész miként viseli mindennapjaiban ezt a farmert.

„Akárcsak a zene, az öltözködés is az önkifejezés eszköze. Ezért is hiszünk abban, hogy a zenészek, akik a Levi’s márkát választják, igazán egyedik szeretnének lenni és meg szeretnék mutatni valódi egyéniségüket. Bruce Springsteentol kezdve a Ramones, Gwen Stefani vagy Beyonce mindig egyedin viselték, mindenki a saját stílusát egészítette ki vele” – nyilatkozta Jen Sey, a Levi’s marketing vezetője.

A Live In Levi’s kampányban igazi zenészeken, egyéniségeken és valódi történeteken keresztül mutatjuk be, hogy milyen is az élet egy farmerban. A zenészek között találkozhatunk a pop rock novérekkel, a Haim trióval, egy londoni indie rock bandával (The Vaccines), a Los Angeles-i székhelyu Local Nativesszel, az énekes-szövegíró George Lewis Jr-ral (Twin Shadow). Feltunik a vokalista, Kilo Kish, a japán dobos lány, Kavka Shishido, a hongkongi színész-zenész, Shawn Yue és az elektronikus zenét játszó Dualist Inquiry Indiából.

A #LiveinLevis stories kampány kitalálói bíznak abban, hogy a történetek másokat is inspirálnak, hogy aztán többen megosszák a saját zenéjét, stílusukat és bemutassák testreszabott farmerjüket.

A márka 2014-ben indította útjára a Live in Levi’s-t miután újra összeállt az FCB ügynökséggel és felkérte a The House Worldwide-ot is. A digitális és social elemeket is tartalmazó média mix egy fiatalos, laza üzenetekkel operáló kampányt támogat, ami kezdettol fogva használ alkalmazásokat. Amikor a nézo egy Live in Levi’s reklámot néz, további tartalmak válnak elérhetové számára a Shazam használatával, például bepillantást nyerhet a kulisszák mögé, részesévé válhat a márka által kínált életérzésnek. A TouchCast alkalmazás szintén a további interaktívast hivatott biztosítani.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése