TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Magyarország 2013. után újra elnyerte a Legjobb Plakát különdíjat a világ legrangosabb szakácsversenyén!

A Magyar Bocuse d’Or Akadémia sikeresnek értékelte a további kommunikációs feladatokat is koordináló ügynökség munkáját. Ez újabb nemzetközi siker a HG360 számára, miután a turisztikai célokat szolgáló országimázs-film az elmúlt években számos nemzetközi elismerést kapott.


A Best Poster Prize 2015. díjat Molnár Gábor séf és csapata vehette át az ünnepélyes díjátadón január 28-án este, Lyonban. A HG360 győztes plakátjának kreatív koncepciója a magyar kártya formai világának és a séf által felhasznált alapanyagoknak az összeillesztésére épült. Az elrendezésben hozzávalók is szerepeltek, például a kápia paprika vagy a gyöngytyúk, a lyon-i döntő húsételének fő témája. Molnár Gábor és csapata egyébként sikeresen szerepelt és a 13. helyet szerezte meg. (Széll Tamás 2013-ban a 10. helyen végzett.)

A HG360 csapata mindvégig részt vett a világverseny döntőjére történő szakmai felkészülés kommunikációs feladataiban is. A Magyar Bocuse d’Or Akadémia a következő, 2016-os európai döntő házigazdájaként Magyarország gasztronómiai és turisztikai értékeit is bemutatta Lyonban. A Prisma Digital, amely a HG Media cégcsoport része, online feladatokkal segített a versenyzőre és a magyar stand kínálatára irányítani a figyelmet. Molnár Gábor felkészüléséről forgattak werkfilmet és imázsfilmen mutatták be a SIRHA nemzetközi szakkiállítás magyar standjának kínálatát. A közösségi médiában kiemelkedő eredmények születtek: a döntő alatt közel 350 ezer, januárban összesen 970 ezer felhasználót értek el, közel 38 ezer interakciót generáltak. A videókat Facebookon 32 ezren tekintették meg, YouTube-on eddig további 8700-an látták a két filmet.

Az elmúlt években a HG 360 szakmai tevékenységének meghatározó részét képezték a turisztikai élmény-fejlesztéshez és imázs-kommunikációhoz kapcsolódó munkák. A korábban a Magyar Turizmus Zrt. megbízásából készült Think Hungary – More than expected című imázsfilmmel öt különböző nemzetközi szakmai elismerést nyert el a HG360, többet között 2014-ben a Cannes-i Corporate Media and TV Awards és a berlini Tourism Media Award díjátadóján is.

A Bocuse d’Or sorozatban második Legjobb Plakát díja a többi elismeréssel együtt azt mutatja, hogy szakmai igényességel, lépésről-lépésre lehet változtatni a hazánkról kialakult, elavult sztereotípiákra épülő imázs kommunikáción.


HG360 és Prisma Digital stáblista
A plakátot készítették: fotó - Sárosi Zoltán / art director - Ruszthy Dávid / gyártásvezető - Lantos Vica
Az imázsfilmet készítették: rendező: Ádám György / projektvezető: Bartos Katus / operatőr: Polgár Csaba / stylist: Kapolka Ágnes / vágó: Gotthárdi Balázs / colorist: Tőtszegi Szilárd

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése