TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Magyarország 2013. után újra elnyerte a Legjobb Plakát különdíjat a világ legrangosabb szakácsversenyén!

A Magyar Bocuse d’Or Akadémia sikeresnek értékelte a további kommunikációs feladatokat is koordináló ügynökség munkáját. Ez újabb nemzetközi siker a HG360 számára, miután a turisztikai célokat szolgáló országimázs-film az elmúlt években számos nemzetközi elismerést kapott.


A Best Poster Prize 2015. díjat Molnár Gábor séf és csapata vehette át az ünnepélyes díjátadón január 28-án este, Lyonban. A HG360 győztes plakátjának kreatív koncepciója a magyar kártya formai világának és a séf által felhasznált alapanyagoknak az összeillesztésére épült. Az elrendezésben hozzávalók is szerepeltek, például a kápia paprika vagy a gyöngytyúk, a lyon-i döntő húsételének fő témája. Molnár Gábor és csapata egyébként sikeresen szerepelt és a 13. helyet szerezte meg. (Széll Tamás 2013-ban a 10. helyen végzett.)

A HG360 csapata mindvégig részt vett a világverseny döntőjére történő szakmai felkészülés kommunikációs feladataiban is. A Magyar Bocuse d’Or Akadémia a következő, 2016-os európai döntő házigazdájaként Magyarország gasztronómiai és turisztikai értékeit is bemutatta Lyonban. A Prisma Digital, amely a HG Media cégcsoport része, online feladatokkal segített a versenyzőre és a magyar stand kínálatára irányítani a figyelmet. Molnár Gábor felkészüléséről forgattak werkfilmet és imázsfilmen mutatták be a SIRHA nemzetközi szakkiállítás magyar standjának kínálatát. A közösségi médiában kiemelkedő eredmények születtek: a döntő alatt közel 350 ezer, januárban összesen 970 ezer felhasználót értek el, közel 38 ezer interakciót generáltak. A videókat Facebookon 32 ezren tekintették meg, YouTube-on eddig további 8700-an látták a két filmet.

Az elmúlt években a HG 360 szakmai tevékenységének meghatározó részét képezték a turisztikai élmény-fejlesztéshez és imázs-kommunikációhoz kapcsolódó munkák. A korábban a Magyar Turizmus Zrt. megbízásából készült Think Hungary – More than expected című imázsfilmmel öt különböző nemzetközi szakmai elismerést nyert el a HG360, többet között 2014-ben a Cannes-i Corporate Media and TV Awards és a berlini Tourism Media Award díjátadóján is.

A Bocuse d’Or sorozatban második Legjobb Plakát díja a többi elismeréssel együtt azt mutatja, hogy szakmai igényességel, lépésről-lépésre lehet változtatni a hazánkról kialakult, elavult sztereotípiákra épülő imázs kommunikáción.


HG360 és Prisma Digital stáblista
A plakátot készítették: fotó - Sárosi Zoltán / art director - Ruszthy Dávid / gyártásvezető - Lantos Vica
Az imázsfilmet készítették: rendező: Ádám György / projektvezető: Bartos Katus / operatőr: Polgár Csaba / stylist: Kapolka Ágnes / vágó: Gotthárdi Balázs / colorist: Tőtszegi Szilárd

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése