TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Nemcsak megjelenik a csapat felületein, de szakmai, technológiai segítséget is ad a japán cég a Mercedesnek.

Az Epson, a világ egyik vezető innovációs vállalata a nyomtatás, a vizuális kommunikáció, a gyártási és életminőséget javító kereskedelmi, ipari, otthoni és irodai megoldások terén, bejelentette, hogy hosszú távú megállapodást köt a 2014-es FIA Formula 1-es világbajnok Mercedes AMG Petronas Formula 1-es csapattal. Az Epson az istálló hivatalos partnere lesz és szakmai támogatást biztosít a csapat számára a tintatartályos nyomtatók, szkennerek, 3LCD projektorok, valamint az olyan hordozható technológiák, mint például az okosszemüvegek vagy az okos sportkiegészítők, érzékelő eszközök területén.

 

Az Epson logója látható lesz a versenyautókon, a pilóták, Lewis Hamilton és Nico Rosberg ruháin, valamint sisakrostélyain is a 2015-ös versenyszezonra tervezett új felszerelésnek megfelelően, amit a Mercedes AMG Petronas mutat be február elsején, a Formula 1-es tesztidőszak kezdetén.


Minoru Usui, az Epson elnöke szerint. „az együttműködés két olyan, világszerte ismert, nagyszerű cég között jött létre, akik elkötelezettek a folyamatos innováció, a globális vezető szerep elérése, valamint olyan szolgáltatások és termékek megalkotása iránt, amelyek felülmúlják a várakozásokat és világszerte érzelmileg is elkötelezik a részvényeseket.”
„A 2015-ös szezon közeledtével örömmel üdvözöljük az Epsont a csapatban” – mondta Toto Wolf, a Mercedes-Benz Motorsport vezetője. – Mindig öröm számunkra, ha előrelátó vállalatokkal dolgozhatunk, és az Epson termékei szervesen illeszkednek a verseny- és gyártási folyamatainkba. Az, hogy az Epson innovatív technológiáját a teljesítmény szolgálatába állítja, tökéletesen illeszkedik a Formula 1-ben elérni kívánt céljainkhoz. Szoros együttműködésre számítunk az Epsonnal, hogy bemutassuk ezeket az innovációkat és növeljük a termékek, valamint a márka ismertségét. Alig várjuk már új partnerünkkel az idei szezont és a sikerekben gazdag közös éveket.”


A 2015-ös Formula 1-es versenysorozat húsz helyszíne hűen tükrözi az Epson globális jelenlétét és egyedi, jól látható felületeket biztosít a japán vállalat számára fejlett technológiájának és gyorsuló növekedésének bemutatására és az ügyfélkapcsolatok elmélyítésére világszerte.


A globális együttműködésnek is köszönhetően a két szervezet egyaránt elkötelezett a környezeti hatások minimalizálása mellett. Az Epson, például, célul tűzte ki, hogy 2050-re a részben a gyártási folyamatok során, részben pedig a termékek használata következtében keletkező széndioxid kibocsátását a jelenlegihez képest 90 százalékkal csökkenti.


A világbajnok Mercedes AMG Petronas F1 W05 F1 hybrid, amellyel a csapat 2014-ben versenyzett, több mint 30 százalékkal kevesebb üzemanyagot fogyasztott elődjéhez képest és ez az utcai S 500 Hybrid Plug In, valamint más Mercedes-Benz személyautók számára is további előnyökkel járt.


A 2015-ös Forma 1-es versenynaptár ezen az oldalon található.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése