TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A stratégiai lépéssel az XS energiaital-márka tovább terjeszkedhet, az Amway pedig ezzel újabb lépést tehet a fiatal vállalkozók eléréséhez.

A világ vezető közvetlen értékesítési vállalata, az Amway megvásárolta az XS Energy márkát, amelynek egyik alapítója David Vanderveen, az egykori Amway üzleti vállalkozó. A tulajdonosváltás eredményeként az XS nagyobb földrajzi területet érhet el, az Amway pedig könnyebben érvényesítheti a fiatal vállalkozók elérésére kidolgozott stratégiáját.



„Kutatásunk szerint a 35 évnél fiatalabb generáció vélekedik a legkedvezőbben a vállalkozásról, márpedig éppen ez a korosztály az XS márka célcsoportja – jelentette ki Steve Van Andel, az Amway elnöke. – Az Amway és az XS összeolvadása kedvező hatással lesz az elkövetkező évek erőfeszítéseire, és még több lehetőséget nyújt a feltörekvő üzletemberek számára.”


Az XS energiaital márka nagy népszerűségnek örvend a fiatal vásárlók körében, köszönhetően a brand által szervezett buliknak, illetve az olyan márkaértékeknek, mint a kalandkeresés, vagy a munka és szabadidő harmonikus egyensúlyának hangsúlyozása, amik kiemelten fontos jellemzők a 35 év alatti korosztály számára a munkahelyi elégedettség szempontjából. Az Amway az XS márka megvásárlásával olyan energiával, eredetiséggel és élménnyel tölti meg termékportfólióját, amely kiemelkedően sikeressé tette az XS-t, ugyanakkor hagyományosan továbbra is a vállalkozói létforma népszerűsítésére koncentrál.


A felvásárlással az Amway közvetlenebb kapcsolatba kerül az intenzív növekedést mutató energiaitalok szegmensével. Ennek a piacnak a globális forgalma 1999-ben 3,8 milliárd dollár volt, 2013-ban pedig már elérte a 27,5 milliárd dollárt. Az Euromonitor és a Research and Markets szerint a piacon 2018-ig további éves 13 százalékos növekedés várható.


2003. óta az Amway a fiatalok által kedvelt XS márka kizárólagos forgalmazója, ezalatt a brand éves forgalma 150 millió dollárra nőtt, termékei pedig immár a világ 38 piacán kaphatók. Az Amway az elmúlt évtizedben különösen nagy sikert ért el rendezvényeivel és életmód-márkáival az olyan főbb érett piacokon, mint Észak-Amerika és Japán, ahol a tavaly regisztrált üzleti vállalkozók fele 35 év alatti volt.


„Húsz évvel ezelőtt az Amway hatására kezdtem bele a vállalkozásba, és ez volt az a cég, amely önbizalmat adott egy saját termék kifejlesztésére – mondta David Vanderveen, az XS társalapítója. – Nagy örömömre szolgál, hogy az Amway-jel közösen alakíthatom az XS márka jövőjét, és különösen büszke vagyok arra, hogy ilyen lehetőséget teremthetünk a fiatal vállalkozók számára.” A tranzakció részeként Vanderveen lesz az Amway XS márkáért felelős ügyvezető igazgatója és alelnöke.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése