TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Nagy lépésre készül az Arany Fácán

7398
A tavalyi sikeres promóciók és több jelentős marketing díj után idén új mérföldkőhöz érkezik a márka, amely először kap komplex marketing támogatást.

Az elmúlt két évben az Arany Fácán nagyon jelentős fejlődésen ment keresztül. A 2014-es sikeres márka aktivációk, mint az országos promóció a Prímagázzal együttműködve, vagy a Miss Fácán naptár, amely 2014-ben Bronz EFFIE és Bronz LolliPop díjat nyert, az East Fest zenei fesztivál szponzorációja és a márka újra-bevezetése óta többszörösére nőtt éves értékesített volumen miatt a márka mára megérett a következő nagy lépésre.


„Az Arany Fácán, az egyik személyes kedvencem a helyi márkáink közül, amely 2014-ben rászolgált arra, hogy komolyabb marketingtámogatást kapjon. A tavalyi évhez hasonlóan idén is egy kedvező ár-érték arányú választási lehetőséget nyújtunk fogyasztóinknak, és ezáltal piaci helyzetünket a gazdaságos szegmensben is erősítjük – mondta Palkó András, a Heineken Hungária group brand managere. – A fogyasztók visszajelzései alapján úgy éreztük, a márka 2015-re megérett arra a fontos lépésre, hogy egy integrált image kampányt készítsünk, és szeretnénk, hogy hosszú távon még több ember kedvencévé váljon ez a jelentős múlttal rendelkező, kiváló sör.”

Annak érdekében, hogy az Arany Fácánt minél jobban megismerjék a fogyasztók, 2015. január 12-től integrált marketing kampány indul, amely rádió spotok és óriásplakátok mellett egy igazán nosztalgikus tévéreklámmal is kiegészült. A kampány alatt a fogyasztók megismerhetik az Arany Fácán által képviselt örökérvényű értékeket, a hagyományok tiszteletét és szeretetét.


Vannak olyan dolgok az életben, amik sosem változnak és ragaszkodunk hozzájuk: ilyen a férfiak számára a korábbi generációktól örökölt karóra, vagy a szakáll, amire fiatal koruk óta „vigyáznak”. A kutatások azt támasztják alá, hogy a fogyasztók – életkortól függetlenül – nyitottak a nosztalgikus értékeket képviselő, akár retrónak is nevezhető termékekre. És ilyen az Arany Fácán is.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése