TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Idén hetedik alkalommal került meghirdetésre a Magyar Üzleti Felelősség Díja, a CSR Hungary Díj.

A néhány éves előkészület után megújult pályázati struktúra önkéntes tanúsítási rendszerrel támogatja a Magyarországon működő vállalkozások hiteles vállalati felelősség menedzsment rendszerét.  A világ vezető HR-szolgáltatójaként működő Adecco magyarországi leányvállalata a Közös ügyek – Közös felelősség / Sokszínűség- Esélyegyenlőség kategóriában nyert díjat.


A 2008-ban alapított Magyar Üzleti Felelősség Díja, egy hazai „alulról” jövő, önálló kezdeményezés eredménye, amely évente értékeli Magyarország legkiemelkedőbb felelős és fenntartható kezdeményezéseit, projektjeit és menedzsmentrendszereit az üzleti szektorban. Az Adecco Magyarország a CSR Hungary Díj védjegyeinek használatával is hangsúlyozza vállalati felelősségvállalás tevékenységének fontosságát az egyre tudatosabb munkavállalók és ügyfelek felé. A CSR Hungary Díj védjegyének használati joga 2 évre szól, és a fenntartható és felelős üzleti kultúrát terjeszti Magyarországon.

Az Adecco vállalati értékei között szerepel a csapatszellem, a vevőorientáltság, a vállalkozói szellem, a szenvedély és a felelősségvállalás. Utóbbit ezen nézetük mentén valósítják meg: „A munka az emberek alapvető szükséglete és joga: azáltal, hogy hozzásegítjük őket a számukra legjobb állás megtalálásához, biztosítjuk családjuk megélhetését, státuszukat és jövőjüket”. Az Adecco értékekhez igazodva illetve cégük profiljával összhangban kiemelt hangsúlyt fektetnek a fiatalok munkához segítéséhez, ahhoz, hogy akár munkatapasztalat nélkül is legyen lehetőségük elhelyezkedni, továbbá egyik fő feladatuknak tartják a hátrányos helyzetűek megsegítését is.

„A világ vezető HR-szolgáltatójaként úgy véljük, hogy a fiatalok munkanélküliségének jelenlegi helyzete mind gazdaságilag, mind erkölcsileg elfogadhatatlan. Az Adecco Way to Work illetve az Adecco Win4Youth programjainkon keresztüli a fiatal álláskeresőket kívánjuk támogatni és segítő kezet szeretnénk nyújtani számukra a munkaerőpiacra való belépéshez. A programokkal szeretnénk felhívni a figyelmet a hátrányos helyzetű régiók fiataljainak munkahelyhez jutásának problémáira is, kötelességünknek érezzük ugyanis, hogy segítsük felfedezni a bennük rejlő tehetséget” – foglalta össze az Adecco Kft. CSR tevékenységét Vég Ottó a vállalat ügyvezető igazgatója.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése