TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Trilak jövőre ismét átadja az Arany Ecset Díjat. Újdonság, hogy a hivatásos festők és a lakberendezők mellett egy új kategóriában már a lakosság is pályázhat.

Lakberendező, festő és lakossági pályázó – ez a három alapkategória, amelyek nyerteseit szakmai zsűri választja ki. Természetesen lesz lehetőség szavazni is az alkotásokra, így a kategóriánkénti legtöbb szavazatot kapó fénykép közönségdíjban részesül majd. Az induláshoz olyan falfelületet kell lefotózni és beküldeni, amelyhez Trilak festéket használtak alkotóik – szól a pályázati felhívás. (Szakértő legyen a talpán, aki egy amatőr fotóról megállapítja majd a festék márkáját, de ez legyen az ítészek gondja.) A lakossági vonal további két részre bomlik, van egy Beltéri Festés és egy Régiből Újat kategória is, így még több lehetőség nyílik arra, hogy bárki megmutassa kreativitását.



Az elkészült fényképeket több felületen is el lehet juttatni az Arany Ecset Díj szakmai zsűrijéhez. Elektronikus formában, Instagram felületen vagy a Facebook-on keresztül is lehet pályázni. A lényeg, hogy egyértelmű legyen, pontosan mely kategóriában indul a pályamunka. A szavazás a szakmai zsűri által kiválasztott legjobb alkotásokra 2015. április 3-án indul az Arany Ecset Díj Facebook oldalán. Szavazni pedig április 30-án éjfélig lehet.

A festőmester kategóriában induló pályázók névre szóló festéssel személyessé tett utánfutót, festékszórót és keverőgépet nyerhetnek, a lakberendezők színmérő készülékekért és Trilak utalványokért szállhatnak versenybe, míg a lakossági kategóriában indulók értékes pénznyereményekért és kuponokért ragadhatnak ecsetet.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése