TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Németh Károly
marketingvezető-helyettes
SPAR Magyarország

Mit szeret a legjobban a szakmájában?
Alapvetően azt szeretem a marketing szakmában, hogy színes, minden nap tartogat valami újat. A rutin nem nekem való. Örülök, hogy részt vehetek komolyabb, nagy ívű projektekben, és hogy ez a szakma elismerésében is megmutatkozott már, kaptunk Effie-díjat, SMBP-díjat, Év promóciója díjat, POPAI-díjat. A sikerhez persze elengedhetetlen a mellettem álló profi, lelkes csapat, hiszen a teljes körű online és offline kommunikációnk legapróbb eleme mögött is gondos tervezés és rengeteg közös munka áll.

 

Mit szeretne elérni és mi az eddigi legnagyobb sikere?
Célom, hogy a SPAR a vevők fejében ne csak a minőségi, de drága élelmiszerkereskedelmi láncként éljen. Fontos, hogy az ár image-ünk a helyére kerüljön és végre az ár-érték arány kapcsán se legyenek a fogyasztóknak kérdései velünk kapcsolatban. Online területen fontos eredménynek tartom, hogy Facebook oldalunk, amit annak idején még én regisztráltam, közel félmilliós táborrá gyarapodott, így valahol a saját gyermekemnek érzem. A fél szemem azóta is a közösségen tartom. A másik kedvenc projektem a Hegymánia matricagyűjtő hűség promóciónkat támogató Everest Expedíció volt, aminek keretén belül támogattuk és nyomon követtük Klein Dávid kísérletét arra, hogy megmássza a Mount Everestet. Egy igazi, mai PR aktivitás volt ez, rengeteg ember, rengeteg munkájának köszönhetően.

 

Tervek a jövőre nézve
A legújabb előrelépés az életemben, hogy a marketingkommunikációs csoport vezetése után kineveztek a marketing osztály vezetőjének helyettesévé, így azt hiszem, egy jó ideig el leszek látva kihívásokkal, szóval nem fogok unatkozni. Fontosnak tartom, hogy mind a belső, mind a külső folyamatainkat optimalizáljuk, és az egyre szűkülő erőforrásokból a lehető legtöbbet hozzuk ki. A misszióm – ha nevezhetjük annak – mostantól, hogy tovább építsem a cég pozitív image-ét és hírnevét. Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

 

Szakmai példakép
Nem tudnék senkit kiemelni, de rengeteg nagy nevet tudnék mondani a digitális világból, akikhez egyszerűen nem lehet másként viszonyulni, mint tisztelettel nézni fel rájuk. Sokkal fontosabbak azok a tulajdonságok, amik ezeket az embereket naggyá tették: elhivatottság, optimizmus, jövőbe látás

 

Legnagyobb boldogság az életben
Természetesen a kisfiam. Egyértelműen ő legnagyobb boldogságom, megváltoztatta az életemet. Nincs annál felemelőbb érzés, amikor egy fárasztó nap után beesel az ajtón, ő pedig kicsoszog eléd a küszöbre, majd sikít egyet örömében, és tudod, hogy ez csak neked szól. Onnantól már teljesen mindegy, bármi negatív is történt aznap.

 

Legmeghökkentőbb helyzeted az életben
Talán nem a meghökkentő a legjobb kifejezés, de életem első prezentációját sosem felejtem el. 650 ember előtt kellett vázolnom a cég online stratégiáját úgy, hogy előtte csak a főiskolai diáktársak előtt tartottam előadást, így konferencia vagy prezentációs tapasztalattal igazán nem rendelkeztem. Nos, eléggé meg voltam illetődve, de nagyon jó élmény volt.

Hogy egy magánéleti példát is említsek, egy születésnapra kapott tandemugrást mondanék a börgöndi repülőtéren. Ritkán szabadul fel annyi adrenalin az ember testében, mint egy ejtőernyős ugrásnál, főleg, ha az előtted ugró, nem mer kilépni és úgy fejtik le a kezét a kapaszkodóról.

 

Hobbi
Mindig sportoltam, egy jó ideig küzdősportokban utaztam. 4-5 éve aktívan amerikai futballozom. Imádom, mert nem egyénekről, hanem csapatmunkáról és stratégiáról szól, ahol gondolkodni, fejlődni és küzdeni kell.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése