TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Elit klubba került az Unilever

7374
Az emberi erőforrások fejlesztésének legkiemelkedőbb nemzetközi elismerését kapta meg a vállalat.

Az Investors in People (IIP) díjat azon szervezetek kapják meg, amelyek a jó és fenntartható üzlet érdekében a legjobb szervezeti gyakorlatokat tudják felmutatni. A szakértők az Unilevert olyan szempontok alapján értékelték, mint a szervezeti kultúra, vezetési stratégia, képzés és fejlesztés, valamint a munkahelyi légkör színvonala. A szakértők értékelése szerint a vállalat az IIP minősítést többek között azzal érdemelte ki, hogy kiemelten hatékony párbeszédet valósít meg a vezetők és a beosztottak között. A párbeszédnek köszönhetően a dolgozók közötti tudásmegosztás intenzív, a szervezet összességében jobban azonosul az üzleti célokkal, és ez az átlagnál sikeresebb működést eredményez.



A csapatmunkát díjazták
Az Unilever működésének egyik alappillére a sokszínűség. A közel 1500 főt foglalkoztató vállalat számára kiemelten fontos, hogy munkavállalói számára olyan környezetet teremtsen, ahol kölcsönösen bíznak egymásban, és ahol mindannyian felelősnek érzik magukat a vállalat teljesítményéért. „Az Investors in People szakembereinek értékelése visszaigazolta, hogy helyes úton járunk. A minősítés jó hatással lesz az Unilever munkáltatói márkájára. Ezzel tulajdonképpen egy elit klub meghatározó szereplőjévé válunk a hazai üzleti életben és a munkaerőpiacon” – mondta Vörös Mónika az Unilever Magyarország HR vezetője.

Investors in People
Az Investors In People egy világszínvonalú szervezetfejlesztési keretrendszer, amelynek célja, hogy összehangolja a vezetők és a beosztottak érdekeit, egységes szemléletet alakítson ki az üzleti sikerekhez szükséges teendőkről. Egy szervezet akkor nyerheti el az Investors In People tanúsítványt, ha alkalmazott gyakorlataival bizonyítani tudja, hogy az üzlet érdekében tudatosan és fenntarthatóan fejleszti működését. A világszerte negyvenezer vállalatot magában foglaló szervezet tagjai elmondhatják magukról, hogy üzleti eredményük jobb az átlagnál, munkatársaik jól érzik magukat munkavégzés közben és vevőik elégedettek.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése