TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A százéves vállalat edukációs kampánnyal kívánja növelni magyarországi ismertségét, időről-időre aktuális híreket jelentet meg egészségügyi témákban.

A Roche-t 1896-ban alapították Baselben, Svájcban. A Roche azóta egy kis gyógyszer-laboratóriumból a világ egyik legnagyobb, kutatásra alapozott gyógyászati cégévé fejlődött, és több mint 150 országban, köztük Magyarországon is jelen van. Hazai ismertségét edukációs kampánnyal kívánja növelni, így időről-időre aktuális tudományos híreket jelentet meg.

A nyár a szalmonelláról szólt, majd jött az ebola, most pedig a VIII. Henriket vagy Vincent Van Gogh-ot is megbetegítő szifiliszt járják körül. Közleményükből kiderül, hogy a betegség minden fejlett országban, így Magyarországon is megtalálható napi szintű probléma, és az elmúlt években hazánkban is folyamatosan nőtt a gyakorisága.

A Roche content marketing tevékenysége korábban egy nyomtatásban megjelenő MEDLAB magazin révén valósult meg, ezt váltotta föl a www.medukacio.hu weboldal, ahol a fent említet cikkek visszamenőleg és kategóriák szerint is elérhetők. A Roche hazai leányvállalatának brand publishing kommunikációjáért Clair&Curtis Communications felel.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése