TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A százéves vállalat edukációs kampánnyal kívánja növelni magyarországi ismertségét, időről-időre aktuális híreket jelentet meg egészségügyi témákban.

A Roche-t 1896-ban alapították Baselben, Svájcban. A Roche azóta egy kis gyógyszer-laboratóriumból a világ egyik legnagyobb, kutatásra alapozott gyógyászati cégévé fejlődött, és több mint 150 országban, köztük Magyarországon is jelen van. Hazai ismertségét edukációs kampánnyal kívánja növelni, így időről-időre aktuális tudományos híreket jelentet meg.

A nyár a szalmonelláról szólt, majd jött az ebola, most pedig a VIII. Henriket vagy Vincent Van Gogh-ot is megbetegítő szifiliszt járják körül. Közleményükből kiderül, hogy a betegség minden fejlett országban, így Magyarországon is megtalálható napi szintű probléma, és az elmúlt években hazánkban is folyamatosan nőtt a gyakorisága.

A Roche content marketing tevékenysége korábban egy nyomtatásban megjelenő MEDLAB magazin révén valósult meg, ezt váltotta föl a www.medukacio.hu weboldal, ahol a fent említet cikkek visszamenőleg és kategóriák szerint is elérhetők. A Roche hazai leányvállalatának brand publishing kommunikációjáért Clair&Curtis Communications felel.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése