TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Folytatódik a Bonduelle „A mi zöldségesünk” országos hűségprogramja, amelyben a cég a leghűségesebb vásárlóinak hirdetett pontgyűjtő akciót.

2014. március 20-tól folyamatosan tart a promóció, amelyben egy külön erre a célra létrehozott microsite-on – rövid regisztrációt követően – kezdhetik el gyűjteni a virtuális hűségpontjaikat a cég termékeit vásárlók. Mindehhez csupán a vásárláskor kapott blokkon található AP kódot kell feltölteni, amellyel már 4 pont megszerzése után is kedvezményes ajánlatok közül választhat a vásárló, illetve megnyerheti a havi 100 napi ajándék egyikét. A 100 leghűségesebb – azaz a legtöbb pontot feltöltők – pedig, a minden hónapban megújuló nyeremények közül, havi jutalomban is részesülnek.



„A Bonduelle számára a legnagyobb értéket a vásárlók jelentik. A számok pedig minket igazoltak, hiszen pár hónap alatt több ezren lettek a tagjai programunknak. A sikereket látva, jövőre is folytatni kívánjuk az akciót” – mondta el Szirbek András a Bonduelle Central Europe Kft. marketing igazgatója. A hűségprogramot országos hirdetési kampánnyal egybekötve indította el az élelmiszergyártó: citylight felületekkel a legnagyobb városokban – köztük Budapesten, Miskolcon, Szegeden, Pécsett, Debrecenben – print és online hirdetésekkel a legolvasottabb női és gasztro lapokban, valamint közösségi média aktivitásokkal a legnagyobb közösségi oldalon.

A hűségprogram megvalósulásáért és a microsite fejlesztéséért a Rewart, a médiafoglalásokért az Universal McCann, a PR kommunikációért a Multeam360 csoport tagja, a Stern Communications, míg a kreatívokért a LabSolution felelt a kampány során.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése