TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Kezdetét vette a Brewie közösségi finanszírozás (crowdfunding) kampánya, amelynek segítségével elindulhat a teljesen automata otthoni sörfőzőgép gyártása.

Ha a hazai startup számára a várakozásoknak megfelelően alakul a következő két hónap, akkor 2015 őszén bárki bárhol megfőzheti saját kézműves sörét. A Brewie egy olyan innovatív, mobil és a világon egyedüliként teljesen automata sörfőzőgép, amely a jelenleg piacon lévő otthoni sörfőzőgépekhez képest remek pozícióból startol, hiszen sajátossága, hogy egyetlenegy lépést sem hagy ki a tradicionális sörfőzés lépései közül, illetve versenytársaihoz képest sokkal kedvezőbb áron érhető el. Ráadásul az egész sörkészítő-folyamat csupán egy gomb megnyomásával indítható, a lépéseket pedig egy okostelefon-applikáció segítségével bárhonnan nyomon követhetjük mobiltelefonunkon, tabletünkön vagy akár számítógépünkön is.



Az Indiegogo kampány célkitűzése 100 ezer dollár, ez az összeg szükséges ahhoz, hogy a Brewie be tudja indítani a termék sorozatgyártását. A kampányhoz bárki csatlakozhat különböző összegekkel, a fiatal vállalkozás arra számít, hogy leginkább azok csatlakoznak, akik saját sörfőzőgépet szeretnének, akár már elő is rendelték azt. „Várakozásokkal teli időszak ez. Szeretnénk megvalósítani az álmunkat, miszerint az otthoni sörfőzés bárki számára könnyedén elérhető legyen. A Brewie csapata erőt és fáradtságot nem kímélve tervezte meg ezt a sörfőzőgépet, és tovább dolgozik azon, hogy nemzetközi szinten is megismerjék és megkedveljék ezt a magyar fejlesztést” – tette hozzá Pál Marcell, a Brewie társalapító ügyvezető igazgatója.

A Brewie egyébként jó választás az amatőr, de lelkes „home made” sörkészítők számára is, éppúgy, mint a kézműves sörfőzdét üzemeltetőknek, hiszen a már kész és letölthető receptek mellett szabadon lehet kísérletezni a sörfőzéssel. A már tapasztaltabb sörfőzők új recepteket fejleszthetnek, amelyeket bármikor, ugyanolyan minőségben újra le tudnak főzni. A Brewie célja, hogy bárkiből könnyedén sörfőző mester váljon, és saját otthonában készíthesse el kedvenc sörét.

Nagy nemzetközi várakozás előzi meg a magyar startup innovációját, a napokban például a The Washington Post, a CNET, Engadget és a Gizmodo is megemlítette a Brewie-t egy cikkben, illetve több rangos megmérettetésen is bizonyított már: Startup Spring 2014 Central European Startup Competition (1. helyezett), Startup Sauna 2014. Budapest (1. helyezett), Venture Cup 2014. (Dánia legnagyobb startup versenye, ahol több mint 350 induló csapat közül 2. helyezett lett  Brewie).

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése