TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Néhány napja világszínvonalú partihelyszínné változott egy elhagyatott belvárosi épület, amelyet a Heineken vett birtokba.


141 évvel ezelőtt, Gerard Heineken megvásárolt egy XVI. századi sörfőzdét és 1873-ban megalapította a Heineken vállalatot. A kivételesen lágy ízéről és azóta védjeggyé vált ikonikus üvegeiről híres sörrel azóta több mint 200 országban találkozhatunk. Mivel Budapestet szintén 1873-ban alapították (Pest, Buda és Óbuda összeolvadásával), ezért nem volt kérdés, hogy a tavalyi jubileumi közös születésnaphoz hasonlóan a Heineken idén is köszönti a fővárost.



Rendhagyó módon a buli helyszínét az utolsó pillanatig titokban tartották a szervezők, amelyen így csak a meghívóval rendelkező szerencsések vehettek részt. A HBP141 parti helyszíne az alkalomhoz illően különleges volt, a Bazilika tőszomszédságában található elhagyatott épületben rendezték meg ahol sosem volt, és várhatóan sosem lesz hasonló megmozdulás. A titkos buli VIP meghívottjai között volt Éder Krisztián, Istenes Bence, Lakatos Márk, a Mary PopKidses Bártfalvi Sándor, akik a Facebookon, Instagramon vagy Snapchaten regisztrált közel 600 résztvevővel együtt hajnalig táncoltak a jobbnál jobb magyar DJ-k ritmusaira.  A születésnapi bulin exkluzív, közös produkcióval köszöntötte a Heinekent és Budapestet Julia Carpenter és a Hooligansből ismert Kiss Endi, illetve fellépett az underground klubok népszerű fiatal DJ csapata, a LavaLava és DJ Gomes is.

A különleges buli díszlete az alkalomhoz illően szintén trendi és kreatív volt: a falakat egész éjszaka Budapest és a Heineken közös történelmére utaló 3D-vetítés díszítette, a táncosok mozdulatait egy hatalmas kivetítőn, a B-Dayp-a-lizeren csodálhatták a jelenlévők, éjfélkor pedig milliónyi konfetti is színezte a teret. Az est fénypontja azonban a Heineken és a KLM közös ünnepi meglepetése, nyereményjátéka volt. A vendégek éjfélig szavazhattak, hogy  a Heineken palackokon szereplő öt világváros közül hova utaznának el legszívesebben. A legtöbb voksot szerző célállomásra egy szerencsés szavazó, kétszemélyes, exkluzív utazást nyerhetett az este folyamán. A szavazás bár szoros eredményt hozott, de végül a legtöbben New Yorkra voksoltak, így Abai Róbert kísérőjével már készülhet is egy fantasztikus tengerentúli utazásra.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése