TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Tovább folytatódik a P&G mosószer üzletágának nemzetközi divattervezőkkel folytatott együttműködése.

Az immár másodszor megrendezésre került P&G Future Fabrics esemény keretében a britt Giles Deacon, a P&G nemzetközi divattanácsadója mutatta be legújabb, a Lenor és az Ariel számára tervezett egyedi, mosógépben mosható „Dress for Yes” kollekcióját. „Az elmúlt egy évben sok időt töltöttem a P&G brüsszeli innovációs központjában. Az új kollekcióm elkészítése során a makro-trendeken túl a minden érzékszervre ható anyagok inspiráltak. Tudva, hogy a modern mosószerek képesek megőrizni és megvédeni az anyagokat, úgy alkottam meg kollekcióm darabjait, hogy tudtam, az első mosások után életre fognak kelni a szövetek valódi és legjobb tulajdonságai. Az Ariel segítségével az élénk színek megőrzésével, a határozott megjelenéssel és a drámai hatás együttesével kelthetünk tartós benyomást, míg a Lenor lehetővé teszi, hogy a ruha viselője egész nap élvezhesse a szövet reggeli frissességét, és magabiztosnak érezhesse magát benne a nap minden pillanatában” – mondta Deacon.

P&G Future Fabrics
A vibráló Berlinben megrendezésre kerülő idei P&G Future Fabrics eseményen az Ariel és a Lenor képviseletében a kognitív pszichológia és a divatvilág neves szakértői vettek részt, akik beszámoltak a legújabb kutatások eredményeiről, valamint bemutatták, hogy miképp befolyásolják a tudattalan döntéseink a ruhákkal kapcsolatos érzékelésünket.

John Turner, a P&G kutatás-fejlesztési vezetője vitaindító előadása során hívta föl a figyelmet az emberek és ruháik közötti kapcsolat fontosságára, és körüljárta, vajon miért változik meg az emberek viszonya a ruháikkal, és hogyan módosul azok érzékelése. Turner bemutatta a P&G tudósai által kifejlesztett legújabb 3 lépéses textilápolási megoldást is, amely segítségével a vásárló hosszú távon is megóvhatja és megőrizheti a ruha minden érzékszervre ható tulajdonságait: eredeti formáját, élénk színét, a szövet illatát, szerkezetét és tapintását. Ezek azok a tulajdonságok, melyek mind befolyásolják ruhaválasztásainkat, illetve azok szelektálását.  

Turner előadása során arra a kérdésre is választ adott, hogy vajon miért hordjuk az esetek 80 %-ában csupán ruháink 20 %-át. „Miért nem viseljük a többit? Miért unjuk meg azokat a ruhákat, amiért olyan keményen megdolgoztunk? A P&G a kognitív érzékelés tudományának legújabb kutatásaira alapozva kereste a választ arra, hogy idővel miért változik meg a kapcsolatunk a ruháinkkal. Felhasználva ezeket a kutatási eredményeket, a tudósaink és az új 3 lépéses textilápolási megközelítésünk segítségével újraértelmeztük a textilápolás jelentését a vásárlóink számára.”



A kognitív tudomány találkozása a textilápolás tudományával

Az eseményt a P&G Future Fabrics hivatalos partnere, a neves divattrendek alakulását előrejelző Première Vision divatigazgatója, Sabine Le Chatelier nyitotta meg, aki a textilipar területén történt fejlődésről tartott előadást. Rámutatott, hogy a divat mára a látvány, a tapintás és az illat összhatásaként egy multszenzoros élménnyé alakult át. Előadásában beszámolt a textiltrendek fejlődéséről és a divat innovatív világáról, amelyben a képzelet és a technológia keveredése kelti életre a minden érzékszervre ható divatot, ami mosógépben mosható, könnyen kezelhető és egyben fenntartható is.

Ezt követően Dr. Lawrence Rosenblum, a kognitív pszichológia vezető tudósa előadásában részletezte, hogy a multiszenzoros érzékelés milyen nagy hatással van a divattrendekre. Véleménye szerint az elmúlt év perceptuális pszichológiájának kutatásai valóságos „multiszenzoros forradalmat” indítottak el. Feltárta, hogy érzékeink milyen élő kölcsönhatásban vannak egymással, és milyen nagymértékben befolyásolják preferenciáinkat és hangulatunkat. A professzor bemutatta, hogy az érzékszerveink párbeszéde – amit látunk, érzünk, tapintunk – befolyásolja a köztünk és a ruháink között lévő kapcsolatot, valamint a döntéseinket, hogy mit viseljünk.

„Tavaly bejelentettük, hogy a P&G missziója az, hogy átértelmezze, és új szintre emelje a ruhatisztítást és ápolást. Idén, együttműködésben nagyszerű partnereinkkel, ezt a fogadalmat egy még magasabb szintre emeltük: megvizsgáltuk, hogyan segítheti a pszichológia és a kognitív viselkedéstudomány termékfejlesztéseink eredményességét –jelentette ki Robert van Pappelendam, a P&G mosószer üzletágának európai alelnöke. –
A P&G mosószer üzletágánál egyre nagyobb hangsúlyt fektetünk a kognitív viselkedés megértésére, hogy olyan termékeket állítsunk elő, amellyel kielégíthetjük a vásárlóink folyamatosan változó igényeit. Rendkívül izgalmas a folyamat, amely során sikerült igazán felhasználóbarát termékeket előállítanunk. Véleményem szerint ez a siker kulcsa napjainkban.”

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése