TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Tovább folytatódik a P&G mosószer üzletágának nemzetközi divattervezőkkel folytatott együttműködése.

Az immár másodszor megrendezésre került P&G Future Fabrics esemény keretében a britt Giles Deacon, a P&G nemzetközi divattanácsadója mutatta be legújabb, a Lenor és az Ariel számára tervezett egyedi, mosógépben mosható „Dress for Yes” kollekcióját. „Az elmúlt egy évben sok időt töltöttem a P&G brüsszeli innovációs központjában. Az új kollekcióm elkészítése során a makro-trendeken túl a minden érzékszervre ható anyagok inspiráltak. Tudva, hogy a modern mosószerek képesek megőrizni és megvédeni az anyagokat, úgy alkottam meg kollekcióm darabjait, hogy tudtam, az első mosások után életre fognak kelni a szövetek valódi és legjobb tulajdonságai. Az Ariel segítségével az élénk színek megőrzésével, a határozott megjelenéssel és a drámai hatás együttesével kelthetünk tartós benyomást, míg a Lenor lehetővé teszi, hogy a ruha viselője egész nap élvezhesse a szövet reggeli frissességét, és magabiztosnak érezhesse magát benne a nap minden pillanatában” – mondta Deacon.

P&G Future Fabrics
A vibráló Berlinben megrendezésre kerülő idei P&G Future Fabrics eseményen az Ariel és a Lenor képviseletében a kognitív pszichológia és a divatvilág neves szakértői vettek részt, akik beszámoltak a legújabb kutatások eredményeiről, valamint bemutatták, hogy miképp befolyásolják a tudattalan döntéseink a ruhákkal kapcsolatos érzékelésünket.

John Turner, a P&G kutatás-fejlesztési vezetője vitaindító előadása során hívta föl a figyelmet az emberek és ruháik közötti kapcsolat fontosságára, és körüljárta, vajon miért változik meg az emberek viszonya a ruháikkal, és hogyan módosul azok érzékelése. Turner bemutatta a P&G tudósai által kifejlesztett legújabb 3 lépéses textilápolási megoldást is, amely segítségével a vásárló hosszú távon is megóvhatja és megőrizheti a ruha minden érzékszervre ható tulajdonságait: eredeti formáját, élénk színét, a szövet illatát, szerkezetét és tapintását. Ezek azok a tulajdonságok, melyek mind befolyásolják ruhaválasztásainkat, illetve azok szelektálását.  

Turner előadása során arra a kérdésre is választ adott, hogy vajon miért hordjuk az esetek 80 %-ában csupán ruháink 20 %-át. „Miért nem viseljük a többit? Miért unjuk meg azokat a ruhákat, amiért olyan keményen megdolgoztunk? A P&G a kognitív érzékelés tudományának legújabb kutatásaira alapozva kereste a választ arra, hogy idővel miért változik meg a kapcsolatunk a ruháinkkal. Felhasználva ezeket a kutatási eredményeket, a tudósaink és az új 3 lépéses textilápolási megközelítésünk segítségével újraértelmeztük a textilápolás jelentését a vásárlóink számára.”



A kognitív tudomány találkozása a textilápolás tudományával

Az eseményt a P&G Future Fabrics hivatalos partnere, a neves divattrendek alakulását előrejelző Première Vision divatigazgatója, Sabine Le Chatelier nyitotta meg, aki a textilipar területén történt fejlődésről tartott előadást. Rámutatott, hogy a divat mára a látvány, a tapintás és az illat összhatásaként egy multszenzoros élménnyé alakult át. Előadásában beszámolt a textiltrendek fejlődéséről és a divat innovatív világáról, amelyben a képzelet és a technológia keveredése kelti életre a minden érzékszervre ható divatot, ami mosógépben mosható, könnyen kezelhető és egyben fenntartható is.

Ezt követően Dr. Lawrence Rosenblum, a kognitív pszichológia vezető tudósa előadásában részletezte, hogy a multiszenzoros érzékelés milyen nagy hatással van a divattrendekre. Véleménye szerint az elmúlt év perceptuális pszichológiájának kutatásai valóságos „multiszenzoros forradalmat” indítottak el. Feltárta, hogy érzékeink milyen élő kölcsönhatásban vannak egymással, és milyen nagymértékben befolyásolják preferenciáinkat és hangulatunkat. A professzor bemutatta, hogy az érzékszerveink párbeszéde – amit látunk, érzünk, tapintunk – befolyásolja a köztünk és a ruháink között lévő kapcsolatot, valamint a döntéseinket, hogy mit viseljünk.

„Tavaly bejelentettük, hogy a P&G missziója az, hogy átértelmezze, és új szintre emelje a ruhatisztítást és ápolást. Idén, együttműködésben nagyszerű partnereinkkel, ezt a fogadalmat egy még magasabb szintre emeltük: megvizsgáltuk, hogyan segítheti a pszichológia és a kognitív viselkedéstudomány termékfejlesztéseink eredményességét –jelentette ki Robert van Pappelendam, a P&G mosószer üzletágának európai alelnöke. –
A P&G mosószer üzletágánál egyre nagyobb hangsúlyt fektetünk a kognitív viselkedés megértésére, hogy olyan termékeket állítsunk elő, amellyel kielégíthetjük a vásárlóink folyamatosan változó igényeit. Rendkívül izgalmas a folyamat, amely során sikerült igazán felhasználóbarát termékeket előállítanunk. Véleményem szerint ez a siker kulcsa napjainkban.”

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése