TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Újabb nemzetközi elismerést kapott a HG360 Magyar Turizmus Zrt-nek készített image filmje, a ’Think Hungary – More than expected’.

A CNN és Eurosport csatornákon játszott szpot 2013. év végén és 2014 tavaszán olyan meghatározó célországokban népszerűsítette hazánkat, mint Ausztria, Franciaország, Németország, Olaszország, valamint Oroszország. A video a World Tourism Market kiállításon debütált Londonban és azóta számos turisztikai fórumon, köztük a világ legnagyobb turisztikai vásárán, a berlini Interantionale Tourismus Börsén is bemutatták. Ezúttal a Sanghaji Turisztikai Vásárhoz (CITM) és Konferenciához kapcsolódó versenyen ért el első helyezést, miután nemrég nyerte el a Cannes Corporate Media & TV Awards Ezüst Delfinjét.


Hazánk izgalmas, szerethető ország, amely sok-sok felfedezni valót tartogat mindenki számára – ezt üzeni az MT Zrt. tavaly készült image filmje, melyet a HG360 Reklámügynökség készített. Ezúttal a Sanghaji Turisztikai Szolgáltatók Szövetségétől kapott elismerést; a Legjobb Turisztikai Imázsfilm díjat a Sanghaji Turisztikai Vásáron (CITM) és Konferencián megrendezett versenyen ítélték oda.

A film alig több, mint egy hónapja, október elején a Cannes-i versenyen szintén rangos elismerést, Ezüst Delfin-díjat kapott. Korábban pedig második helyezést ért el a berlini Tourism Media Award Arany Városkapu turisztikai film- és multimédiaversenyen – amelyet a szektor Berlinaléjának tartanak – és Dél-Spanyolország rangos EUROAL rendezvényén a legjobb turisztikai filmnek választották. A film a TAI Werbe Grand Prix-n, a legfontosabb osztrák turisztikai reklámversenyen is dobogós lett és díjazták a Turizmus Trend versenyén.


Magyarország sokszínűsége inspirálta a koncepciót
2013-ban 44 millió külföldi látogató érkezett hazánkba, az előző évhez képest a legdinamikusabb növekedést a több napra, nagyrészt turisztikai céllal érkezők mutatták (KSH). A HG360 azt a feladatot kapta az MT Zrt-től, hogy a kampány nekik szóljon és egy új nemzetközi kommunikációs keretrendszerbe illeszkedve Magyarországot, mint márkát támogassa. Hazánk sokkal több, mint amire a legtöbb turista emlékszik, amit sejt, amire számít – erre a megállapításra épült a reklámügynökség kreatív koncepciója, a szlogen és a film forgatókönyve is.

A Think Hungary – More than expected a legvonzóbb turisztikai értékeket – Budapestet, a Balatont és fürdőinket – ezúttal konvencióktól mentesen, így a fiatal célcsoport számára is érdekes formában, modern képi eszközökkel és közvetlen hangulatban veszi sorra. Sikerült jóval többet megmutatni Magyarországból, mint a csikósok és gulyás országa; egy görkoris Hősök tere jelenet vagy a romkocsmában forgatott zárókép és a hazai innovációk bemutatása mind a prekoncepciók lebontását, mind egy új kép kialakítását segítette. Minden jelenetben szembenéz, kapcsolatot teremt a nézővel egy-egy karakter és ezzel a gesztussal meghívja az országba. Így nemcsak stílusos, de valóban eredményes, utazásra ösztönző filmet készített az ügynökség. A zenei klipjeiről jól ismert Kostil Danila és Kostil Luka rendezőpár dinamikus vágástechnikát használt, a filmet Garai Gábor operatőr és az Antilope Kid formációban alkotó Linczényi Márk zenéje, Berger Dalma énekhangja tette teljessé.

A HG360 2014 nyarán ismét újszerű, a közösségi média trendjeit és erejét is kihasználó ötletet dolgozott ki és valósított meg az MT Zrt. részére. Ezúttal a belföldi turisták voltak a célcsoport és a #jóavíz kampány a Balaton népszerűsítését támogatta. A csapathoz két közösségi média szakértő, Rummel Gábor és Borissza Kitti is csatlakozott, a HG Prismánál céljuk a népszerű social media eszközök bevetése és innovatív kommunikációs megoldások fejlesztése.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése