TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Újabb nemzetközi elismerést kapott a HG360 Magyar Turizmus Zrt-nek készített image filmje, a ’Think Hungary – More than expected’.

A CNN és Eurosport csatornákon játszott szpot 2013. év végén és 2014 tavaszán olyan meghatározó célországokban népszerűsítette hazánkat, mint Ausztria, Franciaország, Németország, Olaszország, valamint Oroszország. A video a World Tourism Market kiállításon debütált Londonban és azóta számos turisztikai fórumon, köztük a világ legnagyobb turisztikai vásárán, a berlini Interantionale Tourismus Börsén is bemutatták. Ezúttal a Sanghaji Turisztikai Vásárhoz (CITM) és Konferenciához kapcsolódó versenyen ért el első helyezést, miután nemrég nyerte el a Cannes Corporate Media & TV Awards Ezüst Delfinjét.


Hazánk izgalmas, szerethető ország, amely sok-sok felfedezni valót tartogat mindenki számára – ezt üzeni az MT Zrt. tavaly készült image filmje, melyet a HG360 Reklámügynökség készített. Ezúttal a Sanghaji Turisztikai Szolgáltatók Szövetségétől kapott elismerést; a Legjobb Turisztikai Imázsfilm díjat a Sanghaji Turisztikai Vásáron (CITM) és Konferencián megrendezett versenyen ítélték oda.

A film alig több, mint egy hónapja, október elején a Cannes-i versenyen szintén rangos elismerést, Ezüst Delfin-díjat kapott. Korábban pedig második helyezést ért el a berlini Tourism Media Award Arany Városkapu turisztikai film- és multimédiaversenyen – amelyet a szektor Berlinaléjának tartanak – és Dél-Spanyolország rangos EUROAL rendezvényén a legjobb turisztikai filmnek választották. A film a TAI Werbe Grand Prix-n, a legfontosabb osztrák turisztikai reklámversenyen is dobogós lett és díjazták a Turizmus Trend versenyén.


Magyarország sokszínűsége inspirálta a koncepciót
2013-ban 44 millió külföldi látogató érkezett hazánkba, az előző évhez képest a legdinamikusabb növekedést a több napra, nagyrészt turisztikai céllal érkezők mutatták (KSH). A HG360 azt a feladatot kapta az MT Zrt-től, hogy a kampány nekik szóljon és egy új nemzetközi kommunikációs keretrendszerbe illeszkedve Magyarországot, mint márkát támogassa. Hazánk sokkal több, mint amire a legtöbb turista emlékszik, amit sejt, amire számít – erre a megállapításra épült a reklámügynökség kreatív koncepciója, a szlogen és a film forgatókönyve is.

A Think Hungary – More than expected a legvonzóbb turisztikai értékeket – Budapestet, a Balatont és fürdőinket – ezúttal konvencióktól mentesen, így a fiatal célcsoport számára is érdekes formában, modern képi eszközökkel és közvetlen hangulatban veszi sorra. Sikerült jóval többet megmutatni Magyarországból, mint a csikósok és gulyás országa; egy görkoris Hősök tere jelenet vagy a romkocsmában forgatott zárókép és a hazai innovációk bemutatása mind a prekoncepciók lebontását, mind egy új kép kialakítását segítette. Minden jelenetben szembenéz, kapcsolatot teremt a nézővel egy-egy karakter és ezzel a gesztussal meghívja az országba. Így nemcsak stílusos, de valóban eredményes, utazásra ösztönző filmet készített az ügynökség. A zenei klipjeiről jól ismert Kostil Danila és Kostil Luka rendezőpár dinamikus vágástechnikát használt, a filmet Garai Gábor operatőr és az Antilope Kid formációban alkotó Linczényi Márk zenéje, Berger Dalma énekhangja tette teljessé.

A HG360 2014 nyarán ismét újszerű, a közösségi média trendjeit és erejét is kihasználó ötletet dolgozott ki és valósított meg az MT Zrt. részére. Ezúttal a belföldi turisták voltak a célcsoport és a #jóavíz kampány a Balaton népszerűsítését támogatta. A csapathoz két közösségi média szakértő, Rummel Gábor és Borissza Kitti is csatlakozott, a HG Prismánál céljuk a népszerű social media eszközök bevetése és innovatív kommunikációs megoldások fejlesztése.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése