TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Van ok a pacsira: 5 év alatt több mint 6 millió vásárló, valamint félmillió elérhető termék több mint 1000 márkától.

Kelet-közép Európa legnagyobb, több mint félezer embert foglalkoztató divatportálja 7 országban működtet divat webshopokat. A tavalyi évet 125 %-os bruttó árbevétellel záró Fashion Days a kerek évforduló apropóján nemcsak szolgáltatásait bővítette, hanem november 3-án útjára indította #hiFIVE elnevezésű, boldogságközpontú kampányát is, amely a közösségi média erejét hivatott használni.


A Magyarországon hamar piacvezető szerepet betöltő Fashion Days cégcsoport magyar tagja, a fashiondays.hu jelentős technikai fejlesztésekkel és szolgáltatásaik bővítésével rukkolt elő a közelmúltban. Az 5 éves születésnapját ünneplő cég átalakította és nyitottá tette website-ját, amelynek lényege, hogy az internetezők regisztráció nélkül is megtekinthetik az egyes ajánlatokat, termékeket, akciókat. De továbbfejlesztették navigációs menüjüket is, ahol az immáron könnyebben lehet rászűrni a kategóriákra és márkákra. A böngészést kényelmesebbé tevő funkcióbővítés mellett óriási dobás a kiszállítási idő drasztikus csökkentése is. Míg 2009-ben hozzávetőleg 30 napot kellett várni a kiválasztott termékre, addig ez az intervallum most már 5-14 napra redukálódott.

Mindemellett új iPad applikáció és frissített iPhone app is elérhető. Utóbbi egyébként a legnépszerűbb hazánkban az ún. fashion and lifestyle kategóriában az App Store letöltések alapján. Mindez azért jelentős, mert a 2014-es évet várhatóan 115 millió eurós bevétellel záró cégcsoport értékesítéseinek 31 %-a bonyolódik mobiltelefonon vagy egyéb applikációkon keresztül.

A kerek évforduló kapcsán a fiatal svájci üzletemberek által alapított divatportál egy közösségi médián alapuló nyereményjátékot is hirdetett november 3-tól. Olyan fotók megosztását várják a felhasználóktól, amelyek igazi #hiFIVE pillanatokat örökítenek meg, legyen szó egy örömteli eseményről, egy régóta vágyott dolog beteljesüléséről vagy csupán egy inspiráló hangulatról, de szólhat a kép családról, barátokról is. A kampány célja, hogy álljunk meg egy pillanatra, vegyük észre azokat az apróságokat is, amelyektől boldogabbak lehetünk. A játék résztvevői között hetente sorsolnak majd nyerteseket.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése