TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Van ok a pacsira: 5 év alatt több mint 6 millió vásárló, valamint félmillió elérhető termék több mint 1000 márkától.

Kelet-közép Európa legnagyobb, több mint félezer embert foglalkoztató divatportálja 7 országban működtet divat webshopokat. A tavalyi évet 125 %-os bruttó árbevétellel záró Fashion Days a kerek évforduló apropóján nemcsak szolgáltatásait bővítette, hanem november 3-án útjára indította #hiFIVE elnevezésű, boldogságközpontú kampányát is, amely a közösségi média erejét hivatott használni.


A Magyarországon hamar piacvezető szerepet betöltő Fashion Days cégcsoport magyar tagja, a fashiondays.hu jelentős technikai fejlesztésekkel és szolgáltatásaik bővítésével rukkolt elő a közelmúltban. Az 5 éves születésnapját ünneplő cég átalakította és nyitottá tette website-ját, amelynek lényege, hogy az internetezők regisztráció nélkül is megtekinthetik az egyes ajánlatokat, termékeket, akciókat. De továbbfejlesztették navigációs menüjüket is, ahol az immáron könnyebben lehet rászűrni a kategóriákra és márkákra. A böngészést kényelmesebbé tevő funkcióbővítés mellett óriási dobás a kiszállítási idő drasztikus csökkentése is. Míg 2009-ben hozzávetőleg 30 napot kellett várni a kiválasztott termékre, addig ez az intervallum most már 5-14 napra redukálódott.

Mindemellett új iPad applikáció és frissített iPhone app is elérhető. Utóbbi egyébként a legnépszerűbb hazánkban az ún. fashion and lifestyle kategóriában az App Store letöltések alapján. Mindez azért jelentős, mert a 2014-es évet várhatóan 115 millió eurós bevétellel záró cégcsoport értékesítéseinek 31 %-a bonyolódik mobiltelefonon vagy egyéb applikációkon keresztül.

A kerek évforduló kapcsán a fiatal svájci üzletemberek által alapított divatportál egy közösségi médián alapuló nyereményjátékot is hirdetett november 3-tól. Olyan fotók megosztását várják a felhasználóktól, amelyek igazi #hiFIVE pillanatokat örökítenek meg, legyen szó egy örömteli eseményről, egy régóta vágyott dolog beteljesüléséről vagy csupán egy inspiráló hangulatról, de szólhat a kép családról, barátokról is. A kampány célja, hogy álljunk meg egy pillanatra, vegyük észre azokat az apróságokat is, amelyektől boldogabbak lehetünk. A játék résztvevői között hetente sorsolnak majd nyerteseket.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése