TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ismét nagy ugrásra készül a Coca-Cola

7336
Végéhez közeledik az egyetemistáknak indított bajnokság, a Coke Ugró1etem, amelyre több mint 300 egyetemi csapat nevezett.

A döntőt november 12-én 16 órától Budapesten a Petőfi Csarnokban rendezik meg, ahol a 10 legügyesebb csapat küzd meg az első helyért. Az ingyenes eseményre a szervezők mindenkit várnak, aki szeretne szurkolni, ugrálni vagy éppen bulizni egy nagyot. A döntőn fellép a Mary PopKids is.


Idén ugrálni hívott mindenkit a Coke Funiversity az egyetemistáknak szervezett programjával, az Ugró1etemmel. A kimondottan erre a programra létrehozott, telefonra letölthető applikáció segítségével bárki bárhol ugróiskolázhatott, és az ugrálással elégetett kalóriákkal pedig 5 fős csapatok nevezhettek az egyetemek közötti játékos küzdelembe. A versenyre 3 budapesti és 7 vidéki egyetemről összesen 300 csapat jelentkezett, amelyek közül a budapesti döntőn a legjobb 10 mérheti össze erejét.

A döntő alatt DJ Revolution szórakoztatja a látogatókat, akik számos programmal találkozhatnak a délután folyamán: a csapatok és a nézők Varró Gyulával, a Coca-Cola Testébresztő nagykövetével melegíthetnek be; lesz Coca-Cola kalandpark, ahol játékos feladatok várják a közönséget; bárki készíttethet egyedi hűtőmágnest saját fotóval, és a szurkolókat is számos eszköz segíti majd, hogy kedvenc csapatukat erősítsék. A döntőn ott lesznek a program nagykövetei: Szabó Zsófi, színész-műsorvezető és Bártfalvi Sándor Sanyóca, a Mary PopKids frontembere – aki zenekarával a döntőn fergeteges bulit is ad. Akik a mozgás és a szurkolás mellett segíteni is szeretnének másokon, a Magyar Vöröskereszt jóvoltából véradáson is részt vehetnek. A véradók között egy Coca-Cola minihűtőt sorsolnak ki a nap végén.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése