TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A világ egyik legnagyobb, független PR-ügynökségeket tömörítő globális hálózata a romániai Free Communication és az amerikai Bianchi Public Relations felvételével tovább szélesítette globális lefedettségét.

A fúziót a Londonban megrendezett őszi közgyűlésén jelentették be a múlt héten. A két új tagvállalat komoly iparági szakmai tapasztalatokkal és kapcsolatrendszerrel gazdagítja az immár közel 50 tagot számláló hálózatot, többek között olyan kulcsfontosságú szektorokban, mint az egészségügy és az autóipar. A román Free Communication emellett tagja a CEE Alliance for Strategic Communications (CEEASC) kelet-európai regionális hálózatnak is, amelyet a PRGN egyetlen magyar tagvállalata, a Goodwill Communications alapított.

A Romániából, illetve az Egyesült Államokból, Detroitból érkező két cég, az Alexandra Dinita irányításával működő Free Communication és a Jim Bianchi által vezetett Bianchi Public Relations csatlakozásával immár világszerte 49 független PR-ügynökséget tömörít a hálózat. „A Free Communication és a Bianchi Public Relations csatlakozásával hálózatunk újabb kiemelt pozíciókat szerzett Kelet-Európában és az Egyesült Államok közép-nyugati régiójában – mondta Uwe Schmidt, a PRGN soros elnöke, a hamburgi székhelyű PRGN-tagvállalat, az Industrie-Contact AG ügyvezetője. – A PRGN mind ágazati, mind földrajzi szempontból rendkívül szerteágazó ügyfélköre számára jelentős érték ügynökség-hálózatunk további bővítése és új kulcspiacok megszerzése.”


„A Free Communication PRGN-tagsága számunkra is jelentős lépés, hiszen a román PR-ügynökség tagja az általunk alapított CEEASC régiós hálózatnak is, amely cseh, lengyel, román és szlovák ügynökségi partnerekkel közösen nyújt magas szintű üzleti kommunikációs szolgáltatásokat a régiónk iránt érdeklődő vállalatoknak. A romániai ügynökség felvételével régióbeli partnereink szakmai munkáját is elismerte a globális hálózat – hangsúlyozta Kondor Anna, a PRGN-ben Magyarországot képviselő Goodwill Communications ügyvezető partnere. – Nekünk, európai ügynökségeknek mindez azért különösen értékes, mert a PRGN európai lefedettsége tovább bővül, ami újabb lehetőségeket jelent a régióban aktív megbízók számára.”


A 2002-ben Bukarestben alapított Free Communication stratégiai tervezést és tanácsadást, médiakapcsolati, online kommunikációs, illetve közösségi média tanácsadást nyújt a privát, valamint a közszférában működő vállalatoknak. Ügyfelei között számos iparág kiemelt szereplői megtalálhatók, mint például az egészségügy, a gyógyszeripar, biztosítás, pénzügy, ingatlan, közlekedés és a kiskereskedelem. Jelenleg, többek között a Sanofi, a Mazda, a WizzAir és a Panasonic nagyvállalatokkal dolgozik együtt.


Az 1992-ben Detroitban alapított, Jim Bianchi által irányított Bianchi Public Relations túlnyomó részben az ipari szektor szereplőinek nyújt stratégiai kommunikációs tanácsadói szolgáltatást. Az ügynökség a 100 legnagyobb észak-amerikai autóipari szereplő közül 13-at is ügyfelei között tudhat, amelyekkel sikeres, hosszú távú kapcsolatokat épít. 1992. óta a Freudenberg-NOK, 1994. óta a TRW Automotive, 1997. óta a Johnson Controls Automotive és 2008. óta a Schaeffler Group USA kommunikációs partnere.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése