TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A JOY idén 13. alkalommal választja meg a szépségipar legjobbjait a Joy Prix de Beauté – A szépség nagydíja versenyen.

„2014 egyértelműen a megújulás éve a JOY életében. Áprilisban új külsővel és számos új tartalommal léptünk piacra, májusban eladási rekordot döntöttünk a JOY-napokkal, új platformokra vittük a JOY márkát, és végül, de nem utolsósorban októberben megújult a JOY.HU. Méltán éreztük tehát úgy, eljött az idő, hogy a fentiek szellemében megújítsuk a JOY-napok mellett másik kiemelkedő jelentőségű aktivitásunkat, a JOY Prix de Beauté választást. Új arculattal, új kategóriákkal, az olvasók és zsűri szerepének újragondolásával, és minden JOY-platformot bevonó megjelenésekkel Magyarország legizgalmasabb szépségipari versenyét rendezzük meg idén” – árulta el Balogh Edina, a JOY magazin főszerkesztője.


„A JOY magazin, csakúgy, mint médiavállalatunk elkötelezett a minőség és az innováció mellett. A hazai kozmetikai ipar körében immáron hagyománnyá vált ’Grand Prix’ is ezeket az értékeket helyezi a középpontba. Idén az eddig erőteljesen szakmai eseményt populárisabbá alakítottuk, hogy a szavazás folyamatába a ma már minden platformon jelen levő olvasóinkat jóval nagyobb mértékben bevonjuk; nemcsak gyönyörű, új microsite-tal, hanem a social media adta lehetőségek kiaknázásával és speciális szépségkvízzel is ösztönözzük őket a voksolásra. Mindezen újításokkal még több termék kerül a potenciális vásárlók látókörébe és még nagyobb aktivitást garantálunk a nevező termékeknek” – nyilatkozta Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media ügyvezető igazgatója.

A szépségápolási ipar hazai szereplőinek idén a női testápolás, női arcápolás, női illat, férfiillat, bio- és natúrkozmetikumok, hajápolás, hajformázás, dekorkozmetikumok – arc-dekorkozmetikumok, száj-dekorkozmetikumok, szem-dekorkozmetikumok –, kézápolás, anti aging termékek kategóriában versenyeztethetik termékeiket. Emellett dizájndíj, az év innovációja és egy JOY különdíj is kiosztásra kerül a december 9-én megrendezésre kerülő JOY Prix de Beauté díjkiosztó gálán.
Bővebb információ: www.marquardmedia.hu és a http://www.joy.hu/pdbnevezes oldalon.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése