TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az Arena Plaza legújabb, divattal kapcsolatos felmérését a Facebookon közel 1000 divatrajongó töltötte ki 2014. szeptember 29 – október 6. között.

Az Arena Fashion Index legfrissebb, őszi kutatásában arra voltak kíváncsiak mi kerüljön az őszi-téli gardróbba, mennyire követjük a legújabb divattrendeket, és melyik sztár stílusára vágyunk.


Új ruhákkal kezdjük a szezont
Nem árt, ha a hidegre új cuccokkal készülünk, ezzel mindenki (98 %) ért egyet. Kevesen vannak (2 %), akik most nem shoppingolnak: a legtöbb divatbarát új ruhára, cipőre és táskára vágyik. Legtöbben (62 %) 1-3 új cuccot, harmaduk (36 %) több mint 4 új darabot vásárol be idén ősszel. Fehérneműből és kiegészítőkből sosem elég, az új szezonban sokan újítunk be ezekből is. Ha pedig a legújabb cipőtrendekről van szó, hiába a pántok, rátétek, egybe talpak, egyértelműen a bokacsizmára esküszünk: a döntő többség (69 %) – akár lapos, akár magas sarokról van szó – van így ezzel.

Nyert a szolíd elegancia
Legyen a szín, az anyag, vagy a fazon az elsődleges, a legújabb őszi-téli trendek közül a finom eleganciával fűszerezett nőies stílusra bukunk. Épp arra a stílusra, amelyre Jessica Alba (39 %) és Victoria Beckham (35 %) is esküszik. Hódítanak a szürkék, kékek, a téli pasztell árnyalatok és a kötött holmik, de azért a csipkét, a bőr/műbőrt és a sportos darabokat sem hanyagoljuk el. A kérdőívet kitöltők szerint kevésbé népszerűek most az állatminták, a flitterek, a kockás, harsány minták. Ezzel együtt pedig Rihanna (4 %) és Lady Gaga (2 %) stílusa is kissé háttérbe szorul. Utóbbiakat bár megelőzték, de meglepő módon a dobogóról igencsak lecsúszott Emma Watson (11 %) és Kim Kardashian (9 %).  

A stílus nem ér véget az öltözködéssel
A válaszadók túlnyomó többsége szerint, ha stílusról van szó, az öltözködés a legfontosabb (61 % szerint nagyon fontos), de tessék figyelni a kiegészítőkre (26 % szerint nagyon fontos), és a sminkre is (46 % véli nagyon fontosnak). És ez még nem minden. Aki stílusos, az bizony lakására is ad (ezt 32 % ítéli nagyon fontosnak), és arra, hogy mit és hol eszik (21 % értékeli fontosnak), ezek mind meghatározzák, kinek „menő” a stílusa és kinek nem.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése