TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az Arena Plaza legújabb, divattal kapcsolatos felmérését a Facebookon közel 1000 divatrajongó töltötte ki 2014. szeptember 29 – október 6. között.

Az Arena Fashion Index legfrissebb, őszi kutatásában arra voltak kíváncsiak mi kerüljön az őszi-téli gardróbba, mennyire követjük a legújabb divattrendeket, és melyik sztár stílusára vágyunk.


Új ruhákkal kezdjük a szezont
Nem árt, ha a hidegre új cuccokkal készülünk, ezzel mindenki (98 %) ért egyet. Kevesen vannak (2 %), akik most nem shoppingolnak: a legtöbb divatbarát új ruhára, cipőre és táskára vágyik. Legtöbben (62 %) 1-3 új cuccot, harmaduk (36 %) több mint 4 új darabot vásárol be idén ősszel. Fehérneműből és kiegészítőkből sosem elég, az új szezonban sokan újítunk be ezekből is. Ha pedig a legújabb cipőtrendekről van szó, hiába a pántok, rátétek, egybe talpak, egyértelműen a bokacsizmára esküszünk: a döntő többség (69 %) – akár lapos, akár magas sarokról van szó – van így ezzel.

Nyert a szolíd elegancia
Legyen a szín, az anyag, vagy a fazon az elsődleges, a legújabb őszi-téli trendek közül a finom eleganciával fűszerezett nőies stílusra bukunk. Épp arra a stílusra, amelyre Jessica Alba (39 %) és Victoria Beckham (35 %) is esküszik. Hódítanak a szürkék, kékek, a téli pasztell árnyalatok és a kötött holmik, de azért a csipkét, a bőr/műbőrt és a sportos darabokat sem hanyagoljuk el. A kérdőívet kitöltők szerint kevésbé népszerűek most az állatminták, a flitterek, a kockás, harsány minták. Ezzel együtt pedig Rihanna (4 %) és Lady Gaga (2 %) stílusa is kissé háttérbe szorul. Utóbbiakat bár megelőzték, de meglepő módon a dobogóról igencsak lecsúszott Emma Watson (11 %) és Kim Kardashian (9 %).  

A stílus nem ér véget az öltözködéssel
A válaszadók túlnyomó többsége szerint, ha stílusról van szó, az öltözködés a legfontosabb (61 % szerint nagyon fontos), de tessék figyelni a kiegészítőkre (26 % szerint nagyon fontos), és a sminkre is (46 % véli nagyon fontosnak). És ez még nem minden. Aki stílusos, az bizony lakására is ad (ezt 32 % ítéli nagyon fontosnak), és arra, hogy mit és hol eszik (21 % értékeli fontosnak), ezek mind meghatározzák, kinek „menő” a stílusa és kinek nem.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése