TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az H&M újabb nagy húzása

7322
Múlt éjjel a New York-i Armory on the Hudson stadion divatarénává változott, az H&M ugyanis itt mutatta be az Alexander Wang x H&M kollekciót.

Wang annyira népszerű mostanában, hogy a bemutatón hemzsegtek a hírességek, akik éppen úgy odavannak a fiatal tervezőért, mint sok magyar tinédzser. A futurisztikus versenypályára emlékeztető kifutó eseményeit az első sorból nézte például Jessica Chastain, Mary J. Blige és Dakota Fanning is.


Az esemény katalizátora egy free runners csoport volt, amely a parkour bemutatóhoz a kifutó díszletét is felhasználta. A kezdő lökés energikusságát a kollekció is hozta: a performance-wear kategóriába sorolható kabátok, pulóverek, pólók és táskák ugyanúgy hozták lázba a közönséget, mint az after patyt celebráló lemezlovasok. Jesse Marco szettje alatt a kifutó egyszerre táncparketté alakut, majd Sharaya J hiphop művész folytatta Missy Elliott meglepetés szettjével. Missy (lenti képen) a legnagyobb slágerei közül énekelt el néhányat, többek között például a Get Ur Freak On és a Work it című dalokat. Az éjszakába nyúló bulit a producer és DJ, Diplo folytatta.

Az estet az hm.com és az alexanderwang.com honlapokon élő adásban nézhették meg az érdeklődők. Azon szerencsés divatrajongók élőben is ott lehettek, akik a New York-i H&M üzletekben felállított automatákból megnyerték golden ticketet, vagyis arany belépőt.

„A kollekció nagyon dögös. Könnyed és határozott egyszerre. Minden egyben! – nyilatkozta Mary J. Blige a show után. „Nagyon szeretem Alexandert, mert a street wearből csinál high fashiont. Továbbá szuper dolognak tartom, hogy a H&M ezekkel az együttműködésekkel mindenki számára elérhetővé teszi a designer divatot – tette hozzá Jessica Chastain.

A kollekció 2014. november 6-tól (de ahogy ez már megszokott a designer kollekciók esetében, inkább csak 6-án) lesz elérhető a világ 250 üzletében, köztük Budapesten is és természetesen online.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése