TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Meghívásos tenderen nyerte el a Merlin Németország egyik legnagyobb kozmetikai fejlesztő cégének, a Dr. Kurt Wolff GmbH & Co. KG megbízását.

A világszerte 43 országban forgalmazott Alpecin őszi kampányának PR kommunikációs és az ehhez kapcsolódó rendezvényszervezési feladatait foglalja magába a megállapodás. A világszerte elismert cég termékét 5 éve forgalmazza a Medimprove Bt. Magyarországon. Ez az első alkalom, hogy PR kommunikációval is támogatják az Alpecin ismertségnek növelését.


A Németországban nagy népszerűségnek örvendő Dr. Adolf Klenk fejlesztette ki 16 évvel ezelőtt az Alpecin termékek egyedi összetevőit, amelyek a hajhullás prevenciójára szolgálnak. A termék Németországban és a világ számos országában sikernek örvend és 5 éve Magyarországon is kapható az egyes drogériákban. Az elmúlt években print és online hirdetéseken keresztül ismertették meg a termékcsaládot a hazai közönséggel, ebben az évben azonban PR kommunikáció is kiegészíti a kommunikációs kampányt, amely indításaként az ügynökség sajtóeseményt rendezett, amelyen egy, a külső megjelenés és a kopaszodás témájához kapcsolódó országos reprezentatív kutatás került bemutatásra.

A magyar lakosság külső megjelenéshez kapcsolódó preferenciáiról, hajápolási szokásairól és a hajhullás megítéléséről végzett országos reprezentatív kutatást a Cognative kutatóintézet készítette az Alpecin gyártójának megrendelése alapján júliusban. Az ezerfős kutatásból többek között kiderült, hogy a férfiak szinte ugyanolyan hiúak, mint hölgy társaik, és még a reggeli készülődés is szinte ugyanannyi időt vesz igénybe egy magyar férfi és nő esetében is. A kutatás alapján azt is elmondhatjuk, hogy a hölgyek szerint az egészséges haj valamint a tiszta megjelenés mellett az ápolt haj a legfontosabb tényező egy férfi megítélésében.  

A világszerte elismert kozmetikai céget 1903-ban egy gyógyszerész, dr. August Wolff alapította. Az azóta is családi kézben lévő cég az elmúlt több mint egy évszázadban folyamatosan fejlődött, azonban profilja nem változott, a márka az egészséges bőr és haj fenntartására törekszik termékeivel. A vállalat termékeit 15 éve lehet megtalálni a hazai piacon.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése