TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Hazatért az a lány, aki egymillió forintot, 10 hét utazgatást és több mint 15 perc hírnevet nyert frappáns videójával.

A Magyar Turizmus Zrt. kampányfelhívására a vártnál is többen jelentkeztek, de csak egyvalakinek adatott meg, hogy az Év Utazója legyen, és felelősségteljes „munkakörének” keretében olyan élményekben legyen része, mint videózás az Alföld felett repülve, kalandpark teszt, wakeboardozás és tandemugrás, tihanyi tekerés és Balaton Sound, kétéltű kalandtúra a Tisza-tavon, barlangban kúszás, bormustra és kenuzás.


A Békéscsabai repülőtérről felszállva Judit kipróbálhatta a tandemugrást 3000 méterről

A hazai turizmus népszerűsítésére született felhívásra az jelentkezhetett, aki kész volt minden nap más városban ébredni, blogot írni és megosztani kalandjaidat az indavideón.



A napokban érkezett utazásának utolsó állomásához a kalandvágyó diáklány, akinek profi stáb leste minden ötletét. Az Év Utazója az országban található kedvenc helyéről forgatott kis filmmel nyerte meg a „tökéletes nyarat”. Dobos Judit, miután volt a Sziget fesztiválon, ellátogatott a Soundra, segway túrán vett részt, lazult fürdőkben, utazott kisvasúttal, ugrott ejtőernyővel és fröccsözött kerthelyiségekben, a fővárosban zárta programját, a Halászbástyán köszön el a 10 hetes programtól.. Élményei a evutazoja.hu oldalon tekinthetők meg.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése