TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ismét Michelle Williams a Louis Vuitton arca

7267
A színésznő immár harmadik évada a márka nagykövete, az új kampányt Peter Lindbergh fényképezte.

Michelle Williams, egy aktuális Broadway-siker, a Sam Mendes és Rob Marshall rendezésében újjászületett Cabaret sztárjaként is szakított időt arra, hogy Peter Lindbergh lencsevégre kaphassa. A fotósorozat felfedi a színésznő mögött rejlő nőt, az erő és a törékenység közti izgalmas egyensúlyt, amit Michelle Williams képvisel és amelynek köszönhetően a Louis Vuitton arca lett.


A kampány két emblematikus Louis Vuitton táskát helyez rivaldafénybe, a Capucines-t és a Lockitot. Ez az első alkalom, hogy Michelle Williams Nicolas Ghesquière kollekciójának darabjait viseli. A New York-i stúdió kínálta lecsupaszított háttér összhangban van a táskák és a ready-to-wear darabok letisztult vonalaival – mindemellett középpontba helyezi Michelle Williams kifejező szépségét és finom, intim hangulatot teremt.

1854-es párizsi megalapítása óta a Louis Vuitton egyet jelent az utazás művészetével, az innováció és egyedülálló stílus ötvözésével, a legkiválóbb minőséggel. A Ház hű maradt az alapító, Louis Vuitton szellemiségéhez, ikonikus utazóládái és táskái az idővel együtt kísérik az utazást. A márka történetét merészség formálta. Örökségéhez hűen ajtót nyitott az építészek, művészek és tervezők előtt az évek során, miközben megszületett a ready-to-wear, cipő, kiegészítő, óra, ékszer és írószervonal. Ezek a gondosan kivitelezett termékek is bizonyítják a Louis Vuitton mesterségbeli tudását és a minőség iránti elkötelezettségét.

A Michelle Williams főszereplésével készült, új Louis Vuitton reklámkampány 2014 októberétől lesz látható világszerte a nemzetközi magazinok oldalain.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése