TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ismét Michelle Williams a Louis Vuitton arca

7267
A színésznő immár harmadik évada a márka nagykövete, az új kampányt Peter Lindbergh fényképezte.

Michelle Williams, egy aktuális Broadway-siker, a Sam Mendes és Rob Marshall rendezésében újjászületett Cabaret sztárjaként is szakított időt arra, hogy Peter Lindbergh lencsevégre kaphassa. A fotósorozat felfedi a színésznő mögött rejlő nőt, az erő és a törékenység közti izgalmas egyensúlyt, amit Michelle Williams képvisel és amelynek köszönhetően a Louis Vuitton arca lett.


A kampány két emblematikus Louis Vuitton táskát helyez rivaldafénybe, a Capucines-t és a Lockitot. Ez az első alkalom, hogy Michelle Williams Nicolas Ghesquière kollekciójának darabjait viseli. A New York-i stúdió kínálta lecsupaszított háttér összhangban van a táskák és a ready-to-wear darabok letisztult vonalaival – mindemellett középpontba helyezi Michelle Williams kifejező szépségét és finom, intim hangulatot teremt.

1854-es párizsi megalapítása óta a Louis Vuitton egyet jelent az utazás művészetével, az innováció és egyedülálló stílus ötvözésével, a legkiválóbb minőséggel. A Ház hű maradt az alapító, Louis Vuitton szellemiségéhez, ikonikus utazóládái és táskái az idővel együtt kísérik az utazást. A márka történetét merészség formálta. Örökségéhez hűen ajtót nyitott az építészek, művészek és tervezők előtt az évek során, miközben megszületett a ready-to-wear, cipő, kiegészítő, óra, ékszer és írószervonal. Ezek a gondosan kivitelezett termékek is bizonyítják a Louis Vuitton mesterségbeli tudását és a minőség iránti elkötelezettségét.

A Michelle Williams főszereplésével készült, új Louis Vuitton reklámkampány 2014 októberétől lesz látható világszerte a nemzetközi magazinok oldalain.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése