TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Újabb hasznos marketing konferencia, amelyre olvasóink kedvezményesen juthatnak be.

Nyugtathatja magát olyasmivel az ember, hogy nem kell mindenhez érteni, hivatkozhat arra, hogy a feladat nem is az övé, hiszen a videóvágási alapismeretek és a piackutatás két igen különböző dolog. Lehet abban is bízni, hogy az aktuális trendek majd rövid életűek lesznek, nem kell ezért beletanulni a lényegükbe. Ezek a kifogások mind-mind elsüthetők, csak az a baj, hogy ettől még kifogások maradnak.


A valóság az, hogy érteni kell – legalább egy kicsit – mindenhez: tudni kell, hol találhatók a marketingmunka szempontjából releváns kutatási eredmények, ismerni kell azokat az eszközöket, amelyeken a fogyasztók várják az üzenetet. Tisztában kell lenni azzal, hogy maximum hány (másod)perc hosszú lehet egy promóvideó, ha azt akarjuk, hogy sokan kattintsanak a „play” gombra.

Ezeket az ismereteket ráadásul folyamatosan karban is kell tartani, hiszen csak a friss tudás hasznos. A tudás azonban szerencsére nem elérhetetlen: a Menedzserképző Központ legújabb marketinggel foglalkozó konferenciáján átlátható módon, tematikus blokkokba sűrítve, gyakorlati példákkal gazdagon illusztrálva juthatnak hozzá az érdeklődők.

A tartalomból:
■ Az internetezésre használt platformok
■ Fogyasztói szokások a különböző eszközökre vonatkozóan
■ A közösségi hálózatok újdonságai, legutóbbi fejlesztések
■ Kreatív közösségi média kampányok
■ Tények és tévhitek a tartalommarketingről
■ Okostelefonra optimalizált tartalmak
■ A videóhirdetések trendjei

A felszólalók közt ott lesz Berényi Konrád, Lévai Richárd, Joanelli Tamás, Pécsi Ferenc, Hinora Bálint. Az októberi, budapesti rendezvényről bővebben a Menedzserképző Központ honlapján olvashat. A BTL.hu olvasói, partnerei részére kedvezményes jegyeket biztosít a szervező, a regisztrációra a következő hivatkozáson van lehetőség: JELENTKEZÉS

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése