TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Shell küldetésének tekinti, hogy szenvedéllyé tegye a vezetést minden magyar autós számára, ezért most egy országos verseny keretében keresi a legizgalmasabb élményt nyújtó hazai autós útvonalakat.

Az élmény teli vezetés minden autós számára mást jelent. Ez sokkal több annál, mint egyszerűen eljutni egyik pontból a másikba. Legyen szó egy különleges motor hangjáról, az elnyűtt bőr illatáról, egy rádióban felcsendülő dalról, vagy valaki igazán különlegesről, aki velünk tart az úton – mindannyiunknak más és más adja a valódi vezetési élményt. Most a Shell V-Power Nitro+ kampányának keretében mindenki megoszthatja, számára mitől lesz az autózás a legizgalmasabb vezetési élmény.



A promócióban résztvevőknek a www.shell.hu/legizgalmasabbautosutak honlapon egy saját fényképpel vagy videóval kell nevezni és megosztani, hogy számára melyik a legizgalmasabb magyarországi autós útvonal. A kedvenc autós útvonalukat megosztók között kéthetente egy, összesen négy egyedi Ferrari élményvezetést sorsolnak ki, a versenyben szavazók közül pedig szintén négy szerencsés egy-egy praktikus Nikon COOLPIX S2800 fényképezőt nyer, hogy az utazás élményét bárhol, bármikor megörökíthesse. Az az autós pedig, akinek a feltöltött egyedi vezetési élménye a legtöbb szavazatot kapja, ellátogathat másodmagával az autósport egyik legismertebb szentélyébe, a maranellói Ferrari gyárba.  

Most a Shell V-Power Nitro+ nemcsak lehetőséget biztosít vásárlóinak, hogy megosszák kedvenc vezetési élményeiket, hanem keresi Magyarország tíz legizgalmasabb autós útvonalát a leadott szavazatok alapján. A legizgalmasabb magyarországi útvonalak közül néhányan bekerülhetnek a Shell V-Power Nitro+ A Világ 100 Legizgalmasabb Autós Útvonala nemzetközi összeállításba.

„Reményeink szerint ez a kezdeményezés még élményekkel telibbé varázsolja a vezetést a magyar autósok számára, és lehetőséget ad arra, hogy megismertessük Magyarország legizgalmasabb útvonalait a világgal” – mondta el Juhász Péter a Shell Hungary Zrt. kiskereskedelmi üzemeltetési igazgatója.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése