TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Mennyire emlékeztes márka a Kistehén?

7238
Én vagyok a Kistehén, ülök a fa tetején, lábamat lógatom, jól érzem magamat, én, a Kistehén...

Énekelte a fán ücsörgő sárga tehén és ezzel beégette magát minden korosztály tudatába. Kistehén egy rajzfilmfigura, aki 2002-ben született. Születését egy dal és egy rajzfilm jelezte.

Mindenki tudta, ki az a Kistehén, majd mindenki szerette, senkit nem hagyott közönyösen. Az autókban Kistehén plüssfigurák lógtak, a gyerekek Kistehén füzetekbe írták a leckéket, és a fiatalok Kistehén fesztiválra mentek a Szigetre. Aztán eltelt több, mint tíz év. A kistehén ezalatt többek között volt sikeres zenekar neve, ahol több sláger is született a neve alatt. Volt tejterméken reklámfigura, csomagolás tejkaramellán. A Kistehén mégsem jött elő igazán. Nem mutatta meg ki is ő valójában, miket szeret, mit gondol a világról, kik a barátai, hol lakik, mitől szomorodik el, és mitől lesz vidám. Eljött 2014., és az alkotók Igor Lazin és Kollár-Klemencz László úgy döntöttek, hogy előhívják rejtekéből a Kistehenet, aki egy mesekönyv sorozat keretében elénk tárja kedves, szeretettel teli, vonzó világát. Bemutatja barátait, Tetemacit, a Nyulat és a Vadászt, és így az alkotókkal együtt elhatározták, hogy levesznek a lábukról mindenkit.

És miközben a Kistehén újra színre lép, a szigetlakók rálépnek a K-hídra, amely már lassan egy generáció óta jelenti az európai fiatalok buliparadicsomának kapuját. Idén az óbudai Auchan már nemcsak a parkoló fizetőssé tételével hangolódik rá a fesztiválra, hanem sorban állás nélküli jegyértékesítéssel és több nyelven beszélő személyzettel várja a fesztiválozókat. Az áruház igyekszik ideális kiindulóponttá válni: bővebb, fesztiválra szabott kínálattal, a Szigeten tartózkodást kényelmesebbé tevő kempingfelszerelésekkel, valamint magasabb dolgozói létszámmal készülnek.

A fesztivál és az áruházlánc megállapodásának köszönhetően nem csak fesztiválbelépőhöz lesz egyszerűbb hozzájutni, – hiszen az ország minden Auchanjában kaphatóak a jegyek, részletfizetési lehetőséggel is, augusztus 17-ig, – hanem a rendezvény vendégeinek élete is kényelmesebb lesz az ott eltöltött napok alatt. A fesztiválhoz nélkülözhetetlen termékek Óbudán közvetlenül a bejáratoknál találhatóak, hogy a vásárlók minél könnyebben megtalálják őket. A legnépszerűbb termékek várhatóan a horgásszék, a matrac és a kézi permetező, valamint vízipisztolyok lesznek, de az esős időre is felkészült az Auchan akciós gumicsizma és esőkabát választékkal.

Hogy mivel várják bent a megfelelően felszerelt fesztiválozókat a cégek, arról a hét folyamán többször is beszámolunk majd, de addig is megmutatjuk, milyen romkocsma hangulatban szigetel az Unicum.Az Unicum Bár minden nap már a korai órákban megnyit, ahol az eddiginél nagyobb tér, kibővített pult, intenzív látvány garantálja az éjszakai pörgés előtti szórakozást. A fesztiválozók idén is kipróbálhatják magukat a népszerű szumós játékban, valamint  lehetőségük nyílik különböző egyedi ajándékokat is megszerezni, mint például Unicumos pólót, napszemüveget vagy éppen trendi nyakba akasztható kupicát. Ehhez nem kell mást tenni, mint az Unicum és Unicum Szilva fogyasztása után kapott kuponokat az Unicum hotesseknél beváltani.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése