TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Hegedűs Judit / Nu Skin

7236
Nem véletlen, hogy Brian Tracy, Robert Kiyosaki vagy Donald Trump azt mondták, ha újrakezdhetnék, akkor hálózatépítőként tennék. Segíteni akarunk az embereknek abban, hogy javítani tudjanak az életminőségükön, és hogy észrevegyék: azáltal nőnek a legtöbbet, ha segítenek másoknak.


Hegedűs Judit
marketingmenedzser (Kelet-Európa)

Nu Skin Eastern Europe Kft.


Szakma
Annak idején kommunikációt tanultam, illetve a diplomáciával kacérkodtam: a médiakapcsolatok, sajtókapcsolatok, PR, és a corporate kommunikáció minden oldalát megtapasztaltam. A hírek, a tényszerűség érdekeltek mindig. A Nu Skinnél a társadalmi felelősségvállalás program érintett meg nagyon, mert itt a tények mellett az érzelmek is nagy szerepet játszanak. Ebbe a programba nemcsak az üzletépítők, de mi, dolgozók is be tudunk kapcsolódni. Az én személyiségemet bizonyosan pozitív irányba formálta ez a program az elmúlt öt évben.

Siker
Cégen belül  nagyon jó a menedzsment és a szakmai gárda. Bármilyen témában, nehézségben építő jelleggel tudunk együttműködni. A feladatunk az üzletépítők munkájának támogatása, ami egy abszolút mérhető siker, de a siker mércéjének érzem a díjakat is, amiket elnyertük, akár globális vállalati szinten, akár a hazai szférában, legyen szó társadalmi felelősségvállalásról, megbízható vállalatról, vagy a termékeinkről.

Célok
A marketingkommunikációban a cég reputációjának növelése a cél. Azokban az országokban is erre törekszünk, ahol még kisebb a Nu Skin jelenléte. Speciális helyzetben vagyunk, mert nincs olyan reklámlehetőségünk, ami erőteljes támogatást jelentene. Ezt mind saját erőforrásból, illetve az üzleti partnerekkel való együttműködéssel tudjuk felépíteni.

Mottó
Az ember nem csak azért felelős, amit tesz, hanem azért is, amit nem tesz meg.

Misszió
A társadalmi felelősség vállalási programunkban is megfogalmazott Jobbító Erő. Felelősséget vállalni és  Jobbító Erőnek lenni a természet, a gyermekek és az állatok védelmében.

Szakmai példakép
Dávid Júlia, a Sailforyou kommunikációs ügynökség cél és prémium igazgatója, hajós kapitány. Kommunikációs szakember, gyakorlott vitorlás versenyrendező és lelkes amatőr vitorlázó. Újságíróként, kommunikációs, ügyfélkapcsolati, stratégiai és ügyvezető igazgatóként tevékenykedett. Megfordult a Malév, az ELENDER, a Café PR, AZProdukció, a Magyarország Szépe Kft., a Kenese Marina-Port VSE kötelékében. Én a SkyEurope légitársaságnál dolgoztam vele számos sikeres projektben.

Hobbi
Hosszú séta a természetben, kutyázás és egy jó beszélgetés a teraszon a Kedvessel egy finom bor mellett.

Tervek
Létrehozni egy állatbarát kutyamenhelyet.

Kedvenc
Könyv: Orhan Pamuk: Hó. Költő: Ady Endre, Zene: Francia sanzonok, jazz, török, olasz zene. Klasszikusok közül Mozart és Bach, de Csajkovszkij B-moll zongoraversenye mindig megdobogtatja a szívem. Előadó: Dalida, Lucio Battisti. Konyha: Török, balkáni ételek. Vegetáriánus lévén imádom a zöldségeket és persze az édesség sosem maradhat ki.

Utazás
Dél-Franciaország a nagy szerelem, ahova mindig visszavágyom. A levendula mezők látványa feledhetetlen. Törökországban és Olaszországban – részben rokoni szálak miatt – mindig otthon érzem magam.

Példakép
Szüleim, akik lelkiismeretességre, kötelességtudatra és a felelősségvállalásra neveltek.  Ők orvosként életüket tették fel hivatásukra, amelyben ezen értékek nélkül képtelenség helytállni.

Meglepő
Szóvivőként egy újonnan induló hírműsorban élőadásban bejelenteni a SkyEurope kivonulását a piacról. Érzelmileg nagy kihívás volt számomra részben a tény szomorúsága miatt, hogy nem lesz többé SkyEurope Magyarországon, részben pedig, hogy az volt az első élőadásos, stúdió nyilatkozatom egy olyan műsorban, amit akkor ünnepelt a csatorna az indulás miatt. Kavarogtak az érzelmek rendesen.

Boldogság
A családom.


Üzenet

A fentiek mellett a kitartást hangsúlyoznám. Az eredményes sportolók rengeteg esésen, bukáson mennek keresztül, mire elérik a céljukat. Számít, hogy hányszor tudjuk elviselni a pofont, és hogy abból fel tudunk-e újra állni.

Az interjút készítette: Laki Mónika


Szakmai múlt
PR Selection Agency, key account manager (2008. január – 2009. március)
Sky Europe Airlines, PR manager, szóvivő (2006. február – 2008. január)
Duna TV, szerkesztő (2004. március – 2006. február)                                   
Malév  Rt., PR manager (1999. szeptember- 2004. március)
Török Nagykövetség, nagykövet személyi titkár (1997. szeptember – 1998. július)

Tanulmányok
2003-2004: Komlósi Oktatási Stúdió – újságírói tanulmányok
1997-2000: Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem
1994-1997: Budapesti Külkereskedelmi Főiskola

Nyelvtudás
angol, spanyol, török, olasz, francia

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése