TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Levi’s a mi sztorijainkkal kampányol

7232
Sok millió farmer. Rengeteg történet. A Levi’s vadonatúj kampánya, a Live in Levi’s Project fiatalokat szólaltat meg világszerte.

A kampány lényege, hogy aktivizálja a kiterjedt Levi’s rajongótábort, amelynek tagjai videó üzenetekben mesélik el a legendás farmerhez fűződő élményeit. A globális utazás során a Levi’s kamerája ellátogatott New Yorkba, Londonba, Párizsba, Tokióba és Sanghajba, a filmben mesélnek tetováló művészek, borbélyok, táncosok, street style csillagok. Tőlük kapunk lenyűgöző keresztmetszetet arról, hogy a hétköznapi emberek miként élnek, dolgoznak Levi’s-ben. A projekt a Facebookon, a Twitteren, az Instagramon and a Weibón, a #LiveInLevis hashtaggel keresi azokat, akik csatlakoznának a kezdeményeshez.



„Az emberek, akik Levi’s-ben járnak, mindig inspirálják a márkánkat – nyilatkozta Jennifer Sey vezető marketinges. – Ez egy újabb módja annak, hogy minél több emberrel megismertessük a Levi’s ikonikusságát.”

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése