TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Elérte a félmilliós követői számot, így a legnépszerűbb rajongói oldalak között vert tanyát az a magyar márka, amely alig több mint 4 éves.

Az ötszázezres rajongói tábor arról tanúskodik, hogy valódi szeretetmárka született. Ennyien követik, olvassák a Szappantündér, Varga-Darabos Andrea blogbejegyzéseit és a Mannaszappan online jelenlétének sarokkövét jelentő Facebook oldalt. Mi röpítette ennyire rövid idő alatt ilyen magasságokba a nulláról építkező márkát, a család konyhájából induló vállalkozást?


A siker titka a meglepően őszinte ügyfél kommunikáció lehet. A Manna Facebook oldala nem a klasszikus értelemben vett márkaoldal, sokkal inkább a csapattal együtt lélegző, folyton eszmét cserélő interaktív közösség. Akik figyelemmel kísérik a hírfolyamon megjelenő napi eseményeket, egy őszinte, emberi márka születésének lehetnek szemtanúi.

„Előfordul, hogy tévedünk, nem szégyelljük beismerni félmillió ember előtt sem. Számunkra ők a legfontosabbak, akik velünk tartanak. Sorsdöntő jelentőségű, hogy hogyan látnak minket – mondja Varga Emil tulajdonos. – Kiváltságos helyzetben vagyunk, mert rajongóink azonnali visszajelzést adnak bármivel kapcsolatban, legyen szó sales kampányról, vagy akár egy ötletről, felvetésről, amelyet a Facebookon osztunk meg. A kezdetektől a bizalomra építettük a kapcsoltunkat. Ugyanúgy kezeljük a problémáikat, válaszoljuk meg kérdéseiket, mint akkor, amikor még csak néhány százan beszélgettek velünk. Talán ez a sajátos, meglepően nyílt kommunikáció is segített kiemelkednünk a középmezőnyből. Rajongóink szívesen elmondják véleményüket, csapatként működünk, és bizonyos esetekben rajongói ötleteket is megvalósítunk. A Mannaszappan számára ez a kialakult bizalmi viszony hihetetlenül nagy előny. Olyan is többször előfordult már, hogy egy-egy nehezebb döntés előtt telefonon kérdeztük meg néhányukat, hogyan vélekednek erről vagy arról.”

Ma Magyarországon nem az a jellemző, hogy a márkaoldalak a felvilágosítást és a folyamatosan fenntartott párbeszédet helyezik fókuszba, hátrébb rangsorolva ezzel a sales célokat. „Ha egy termék nem jó és szerethető, lehet bármilyen hatékony a marketing, nem fog terjedni a híre. Ha viszont a termékkel elégedettek a vásárlók, akkor ők maguk fogják megosztani másokkal, hogy a termék jó. Az a tény, hogy a Szappantündér cikkeinek hatására az elmúlt években Magyarországon ötszázezren nyitottak már a vegyszermentes életmód irányába, elképesztően nagy eredmény, amire nagyon büszkék vagyunk. Természetesen ezt is, mint minden jelentős mérföldkövet a rajongóinkkal fogjuk megünnepelni” – teszi hozzá Varga Emil.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése