TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Mi a manó az a reszponzív dizájn?

7221
Olyan webes dizájnról van szó, ami minden eszközön egységes megjelenést tesz lehetővé, és magasabb színvonalú élményt nyújt a felhasználóknak.

Mindezt függetlenül attól, hogy asztali gépről, tabletről, vagy akár mobileszközről böngészik az oldalt. A nagy nemzetközi oldalak, mint a TIME vagy a Mashable már 2012-ben,  Magyarországon a 444.hu 2013-ban, az index.hu pedig idén váltott reszponzív dizájnra. Most pedig – a hazai női portálok közül elsőként – a Nők Lapja Café váltott reszponzív dizájnra.


A világszinten már gyakran alkalmazott, de a hazai női portálok között még újdonságnak számító dizájn lényege, hogy az oldal magától alkalmazkodik a felhasználó képernyőméretéhez. Így ugyanazon tartalmak automatikusan az eszköznek megfelelő méretben és formában jelennek meg.


A Nők Lapja Café látogatóinak egyötöde már mobileszközön vagy tableten olvassa az online magazint, és ez az arány folyamatosan növekszik. A médiatartalmak fogyasztásának ilyen irányú átalakulása, valamint a nemzetközi trendek indokolttá tették a megújulást, így a Nők Lapja Café a magyar női site-ok közül elsőként kapott reszponzív megjelenést. A fejlesztés három hónapig tartott, amelyen a Central Médiacsoport (korábbi Sanoma Media Budapest) saját fejlesztőcsapata dolgozott.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése