TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Károlyi Zsuzsa / E.ON

7217
Mindig vannak szakmai divathullámok, most ilyen például a „story telling” hullám, de a szakma alapja az, hogy megértesz egy problémát, gondolatot, helyzetet, és segítesz egy olyan válaszcsomagot kidolgozni, ami működik erre.


Károlyi Zsuzsa

E.ON Hungária Zrt.
kommunikációs vezető

 

Szakma
Az életben sokszor azon múlik akár a személyes siker, hogy miként kommunikálunk. Minél nagyobb egy gazdasági szervezet, annál inkább igaz ez a törvény rá is. Mindig vannak szakmai divathullámok, most ilyen például a „story telling” hullám, de a szakma alapja az, hogy megértesz egy problémát, gondolatot, helyzetet, és segítesz egy olyan válaszcsomagot kidolgozni, ami működik erre. Hogy milyen eszközökkel érjük ezt el, az helyzetfüggő. , Nem lehet elválasztani a kommunikációs szakmát attól, hogy vezető is vagyok, nem csak szakember, vagyisaz üzlet, iparág, vállalat ügyeivel is foglalkozok. Szerencsés vagyok, mert a munkám minden részét imádom.

Célok
A kommunikáció egy szerelem lett számomra, ezért egyetlen megfogalmazható célom van: hogy életem végéig csinálhassam.

Példakép
Azok között voltam, akik ezt a szakmát anno elindították, van sok híres szakmai név közöttük, de senkit nem szeretnék kiemelni. Szakmán kívül is vannak olyan emberek, akiket mélyen tisztelek, akik a maguk csendes módján hihetetlen teljesítményeket érnek el, akik etikai és erkölcsi rendszerekkel rendelkeznek, és a mai élet nyomása alatt is ezek szerint élnek.

Hobbi
Az utazás és a festés a hobbim.

Tervek
Az a kreatív világ, amiben élünk, általában azt feltételezi, hogy a benne részt vevő emberek is kreatívak. Én például festek és májusban lesz az első kiállításom, Kostka Gáborral, a Playboy hirdetési igazgatójával közösen. Azt mondják a képeimre, hogy terápiás jellegűek, mert átérződik belőlük az életszeretet, ami bennem van.

Mottó
Hiszek a tisztességben, abban, hogy azt kapod vissza az élettől, amit beleadsz, és hogy örökké nyitottnak és fiatalnak kell maradni. Egy mottó, amiszerint élsz, zárt kereteket ad, inkább úgy látom, mindenkinek van az életben egy igazodási pontrendszere, amin belül rugalmasan működik.

Misszió
Minden évben valami olyat csinálni, amitől év végén, amikor karácsonykor az évzárónk van, látom a ragyogást a lányok és a fiúk szemében. Hogy amikor összegzünk, azt lássuk, értelmes és jó volt.

Kedvenc
Gyerekkorom óta imádok olvasni, mindent, ami gazdagíthat engem is valamivel. Sokat járok koncertre, előadásokra, mindent szeretek, ami szépet, harmóniát ad az embereknek.. A művészet attól fantasztikus, hogy kiemel a mindennapokból arra az időre, amíg ott vagy egy előadáson, kiállításon.

Utazás
Legutóbb Törökországban voltam, és megdöbbentem, hogy mennyire fejlődik. Imádom New Yorkot, mert annyira kozmopolita, rengeteg a kulturális, kulináris élmény. Olaszországot pedig az életszeretetért szeretem, hogy olyan sokat meg tudtak őrízni magukból.

Meglepő
Rengeteg meglepő helyzetem volt és van az életben. A legutolsó ilyen, ami nagyon jól esett: az elnök urat 20 év után búcsúztattuk, és név szerint említett azt mondva, én vagyok a „jó lelke” ennek a háznak.

Boldogság
A barátok, a család, a megértő és szeretetteljes közeg  nagy ajándék az élettől.  Egy-egy utazás is nagyon boldoggá tud tenni, de azt gondolom, a kis dolgoknak is tudni kell örülni, meg kell látni minden jót.

Üzenet
Senki ne adja fel a hitet, hogy mindenkire vár egy jó feladat, munkahely! Kommunikátornak lenni, csapatban dolgozni fantasztikus dolog. Ez egy gyönyörű szakma.


Az interjút készítette: Laki Mónika


Szakmai elismerések
Greenovációs díj 2013.
European CSR Award 2013., a „Háló Programért”
Arany Penge díj 2012.
Golden Hammer elismerés

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése