TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Mekkora sikere lehet manapság egy olyan akciófilmnek, amely nem folytatás, nem képregényekből ismert szuperhősök szerepelnek benne, és még az elbeszélési módja sem lineáris?

A szkeptikusok alaposan meglepődnek majd augusztusban, ha a Lucy című film nagyot robban. Márpedig elemzők szerint minden jel arra mutat, hogy a Scarlett Johansson főszereplésével készült produkció beválthatja az alkotók reményeit. A Luc Besson által rendezett film ugyanis hasít a közösségi médiában, a Facebookon például már több mint háromnegyed millióan lájkolták, de a Flixteren és a Twitteren is egyre gyarapszik a rajongók száma.


A Lucy (hazai bemutató: 2014. augusztus 7.) hírverését támogatja, hogy Scarlett Johansson hamarosan szülni fog, és naponta jelennek meg fotók arról, milyen nagy már a pocakja. Szakemberek szerint ugyancsak a film sikerét vetíti előre, hogy a moziközönség a sok folytatás miatt ki van éhezve az eredeti koncepciókra. Márpedig Luc Besson története igencsak meghökkentő. Egy drogfutár (Johansson) lassan szuperlénnyé változik, mert a szervezetébe jut a gyomrába operált ismeretlen anyag, és ennek köszönhetően nemcsak az alvilágot lesz képes egyedül legyőzni, de megérti az univerzum titkait is.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése