TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Kaiser Food, az ELMŰ-ÉMÁSZ, az Árpád Pálinka, és egy új budapesti szórakoztató központ adott megbízásokat a PR, az online marketing, a közösségi média, a branded content és a meglepetés marketing megoldásokat ötvöző hibridkommunikációs ügynökségnek.

Márkamegújítási törekvéseinek egyik elemeként az ország egyik vezető húsipari vállalata, a Kaiser Food az ArvaliComot bízta meg Facebook kommunikációjának elindításával és Facebook aktivitások generálásával. Áprilisban nyerte el meghívásos tender keretében a cég az ELMŰ-ÉMÁSZ Energia Audit promóciós kampányának kivitelezését, amelynek tárgyát PR-cikkek, banner kampány, szórólap és óriásplakátok képezték. Az ArvaliCom júniusban kifejezetten a Foci VB-re fejlesztett Facebook applikációt az Árpád pálinka számára, és a felkérés alapján született együttműködés keretein belül a VB alatt a közösségi oldalon támogatja a pálinkamárka kiterjedt vendéglátó promócióját is.

Hamarosan indul a Gozsdu udvar megálmodójának és alapítójának új ingatlanfejlesztési projektje, amely teljesen átpozícionálja az óbudai Új Udvar Bevásárlóközpontot. A cég meghívásos pályázat során nyerte el az épülő gasztró- és szórakoztató komplexum bevezető sajtómunkálatainak ellátását. Az egyes kampányok ATL-elemeinek megvalósításában az ArvaliCom partnere az AdMagic.


Június 1-től új kolléga is csatlakozott az ügynökséghez. Bender Krisztina, aki korábban a McCann Ericksonnál és a Weber Shandwicknél tanácsadóként, majd szabadúszó PR tanácsadóként dolgozott, mostantól az ArvaliCom ügyfeleinek PR tevékenységét fogja össze.

"A piac a diszciplínák által nem korlátozott, célorientált kommunikáció felé halad. A PR-re, online marketingre, közösségi médiára, meglepetésmarketingre és értékesítésnövelő kommunikációra egyaránt építő hibridkommunikáció testreszabott content marketinggel kiegészítve biztosítja az ArvaliCom ügyfeleinek sikerét és egyben az ügynökség növekedését” – mondta el Karvalics Attila, az ArvaliCom tulajdonos-ügyvezetője, aki korábban a MOL, a Dreher, a Coca-Cola és a Weber Shandwick felsővezetőjeként felelt kommunikációs, közkapcsolati- és stratégiai marketing feladatok ellátásáért.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése