TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Tavaly 127.000 résztvevővel nézőcsúcsot produkált a tóparti party, amelyre idén is jó esélye van, hiszen kibővült területen kerül megrendezésre, és már májusban elkel az utolsó bérlet is.

Korábban ismeretlen jelenség volt a hazai fesztiválpiacon, ami a nagy európai rendezvényeknél már megszokott, hogy a rendezvény előtt hetekkel elfogynak a jegyek és akik későn kapnak észbe, már nem jutnak be kedvenc fesztiváljukra. A MasterCard Balaton Sound méltán rászolgált, hogy kategóriájában a legjobb európai fesztiválnak választották. Minden bizonnyal ennek, és a páratlan panorámájú Zamárdi szabad strandnak, valamint a programkínálatnak is köszönhető, hogy – idehaza példátlan módon – a bérletek már hetekkel a kapunyitás előtt elkeltek és ugyancsak már az indulás előtt teltházas két nap.



A szervezők elmondták, hogy Egyes külföldi országokban a tavalyihoz képest duplájára nőtt a jegyeladásuk, de legalább ennyire örömteli számukra, hogy a hazai fiatalok tízezrei is egész évben ezt a négy napot várják. Annak ellenére tavaly még úgy nyilatkoztak az illetékesek, hogy „nem tervezünk a fesztivál méretén változtatni”, lesznek újítások az két nap múlva nyitó fesztiválon. Új helyre költözik a Nagyszínpad és a többi fő programhelyszín is elmozdul. A szervezők úgy számolnak, hogy a fesztivál területe 20-30 %-kal bővül, ehhez pedig új kempingterületek kialakításával emelik a sátorhelyek számát.

Vagyis a nyolc évvel ezelőtti, prémium-fesztiválra vonatkozó definíciók közül kikerül az, amelyet Lobenwein Norbert főszervező így fogalmazott meg: „a mostaninál nagyobb nézőszámmal nem tervezünk”. A nézők ezt biztosan nem bánják az átrendezést és bővítést, mert a kijárat előtti részen tavaly már komolyabb tömegjelenetek alakultak ki a csúcsidőpontokban.

„A célunk az, hogy hosszú távon is méltók maradjunk az Európa legjobb közepes méretű fesztiválja címre – tette hozzá Fülöp Zoltán a Sound másik főszervezője. – Büszkék vagyunk arra is, hogy az esemény a Balaton Régió legjelentősebb eseménye."
„A Sziget fesztiváljain már egy ideje főszerepet játszó MasterCard tavaly névadó szponzorrá lépett elő a Balaton Soundon. „Fontos volt számunkra, hogy minél több fesztiválozónak mutassuk be a PayPass világát az eseményeken. Nagy örömünkre szolgál, hogy az erőfeszítéseink már az első rendezvényen igen sikeresek voltak – mondta Hemberger András, a MasterCard Europe igazgatója.

A bulihelyszínnel, színpaddal megjelenő szponzorok között találjuk még a Hungaria pezsgőt, a Telekomot, a Music FM-et, a Jägermeistert. A fellépők közé leginkább várt Timbaland ugyan lemondta a fellépését (mint írta, lemezén dolgozik, így az egész nyárát törölte a koncertnaptárból), azért az elektromos zene rajongói ismét szép névsort kapnak: jön a többszörös világelső DJ, Armin van Buuren, a kirobbanó formában lévő DJ-páros, Dimitri Vegas & Like Mike vagy az ausztrál slágergyáros duo, a Nervo. Hernan Cattaneo és Nick Warren egyszerre lépnek a Sound Nagyszínpadára, Dj settel érkezik Feed Me és a bérletesek örömére a “bemelegítő”, nulladik napon zenél a Hardrock Sofa.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése