TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az üzemanyag-forgalmazó elindította rendhagyó nyári „Mindenki nyerhet” kampányát, amelyben a tankolások után garantált a jutalom.

A kampány lényege, hogy mindenki, aki legalább 25 liter Shell minőségi üzemanyagot vásárol magáncélra, egy különleges  játékszelvényt kap. A szelvény két  részből áll.  Az egyik egy azonnali nyereményt tartalmazó ajándékszelvény, amelyet tulajdonosa a kártyán feltüntetett ajándékra,  vagy különleges kedvezményre válthat be a Shell töltőállomásokon vagy a promócióban együttműködő partnereknél. Ezen felül minden játékszelvény egy egyedi kódot rejtő promóciós szelvényt is tartalmaz, amelyet tulajdonosa beküldhet SMS-ben vagy feltölthet online, és értékes nyereményekért, többek közt egy lángvörös Renault Clio Techno Feel autóért játszhat.


A Shell számtalan nyereménnyel várja vásárlóit 2014. június 30. és szeptember 28. között: 500 Ft értékű kedvezmény a Baumax áruházakban 4000 Ft értékű vásárlás felett, vagy minden könyvre és hangoskönyvre beváltható 15 %-os Libri kedvezmény, vagy  két  Big Mac™ szendvics  két közepes burgonyával  1500 Ft-ért a McDonalds éttermekben. Ezen felül pedig olyan további biztos meglepetés ajándékok várják őket a Shell töltőállomásokon, mint például egy Corny szelet, XIXO limonádé, Monster energiaital, vagy 15 %-os kedvezmény a Perfect Shine autómosás árából vagy, más kedvezményes ajánlat melyet a partnereknél válthatnak be.


Azok számára, akik készek egy kicsit várni valami igazán különlegesre, a Shell most kivételes lehetőséget biztosít, hogy megnyerjék a különlegesen értékes nyeremények egyikét, például  egy Philips Saeco Poemia manuális eszpresszógépet, vagy a Nokia Lumia mobiltelefonok egyikét, vagy egy wellnes pihenést valamelyik Danubius Hotelben, vagy akár a főnyereményt, egy Renault Clio Techno Feel 1,2 16V személy autót. A  ClubSmart Program tagok pedig l00  ClubSmart Bónuszpontot kaphatnak, amennyiben frissítik adataikat a promóció weboldalán a promóciós kód feltöltésekor.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése