TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az üzemanyag-forgalmazó elindította rendhagyó nyári „Mindenki nyerhet” kampányát, amelyben a tankolások után garantált a jutalom.

A kampány lényege, hogy mindenki, aki legalább 25 liter Shell minőségi üzemanyagot vásárol magáncélra, egy különleges  játékszelvényt kap. A szelvény két  részből áll.  Az egyik egy azonnali nyereményt tartalmazó ajándékszelvény, amelyet tulajdonosa a kártyán feltüntetett ajándékra,  vagy különleges kedvezményre válthat be a Shell töltőállomásokon vagy a promócióban együttműködő partnereknél. Ezen felül minden játékszelvény egy egyedi kódot rejtő promóciós szelvényt is tartalmaz, amelyet tulajdonosa beküldhet SMS-ben vagy feltölthet online, és értékes nyereményekért, többek közt egy lángvörös Renault Clio Techno Feel autóért játszhat.


A Shell számtalan nyereménnyel várja vásárlóit 2014. június 30. és szeptember 28. között: 500 Ft értékű kedvezmény a Baumax áruházakban 4000 Ft értékű vásárlás felett, vagy minden könyvre és hangoskönyvre beváltható 15 %-os Libri kedvezmény, vagy  két  Big Mac™ szendvics  két közepes burgonyával  1500 Ft-ért a McDonalds éttermekben. Ezen felül pedig olyan további biztos meglepetés ajándékok várják őket a Shell töltőállomásokon, mint például egy Corny szelet, XIXO limonádé, Monster energiaital, vagy 15 %-os kedvezmény a Perfect Shine autómosás árából vagy, más kedvezményes ajánlat melyet a partnereknél válthatnak be.


Azok számára, akik készek egy kicsit várni valami igazán különlegesre, a Shell most kivételes lehetőséget biztosít, hogy megnyerjék a különlegesen értékes nyeremények egyikét, például  egy Philips Saeco Poemia manuális eszpresszógépet, vagy a Nokia Lumia mobiltelefonok egyikét, vagy egy wellnes pihenést valamelyik Danubius Hotelben, vagy akár a főnyereményt, egy Renault Clio Techno Feel 1,2 16V személy autót. A  ClubSmart Program tagok pedig l00  ClubSmart Bónuszpontot kaphatnak, amennyiben frissítik adataikat a promóció weboldalán a promóciós kód feltöltésekor.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése