TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Végre egy használható bemutatóterem!

7185
Az Oxygen Wellness Naphegy tetőtéri terasza ezen a nyáron a SpaTrend pezsgőkád, kerti bútor és grilleszköz forgalmazó bemutató helyévé vált.

Jakuzzival, kényelmes kerti bútorokkal és grill specialitásokkal várja a wellness központ vendégeit  a június 20-án nyílt SpaTrend Terasz, amely nemcsak Budapest egyik legszebb panorámájával rendelkező terasza, de egyik legötletesebb marketingfogása is.



Mint Vezse Rolandtól, a Spa Trend Kft. alapítójától megtudhattuk, az immár 10 éve, a hazai wellness kultúra népszerűsítésén fáradozó cég nem kisebb célt tűzött maga elé, mint azt, hogy még közelebb hozza a spa élményt a vendégek számára. A masszázsmedencéiről, kerti bútorairól, szauna házairól, grill készülékeiről ismert cég nyilván azon is munkálkodik, hogy az ország egyik legdrágább wellness központjának – valószínűleg tehetős – közönsége ne csak a teraszon „kiállított” eszközök jótékony hatásait ismerhessék meg a használat során, de azok beszerzési lehetőségeit is.

„Ha jakuzziról van szó, ma már nem csupán egy meleg vízzel feltöltött medencéről beszélünk, hanem egy olyan termékről, amely fontos szerepet tölt be az életünkben és a rekreációban is. – hangzott el a sajtótájékoztatón. – A jakuzzi az egészségünkre is kedvező hatással van, hiszen igazoltan csökkenti a stresszt, jótékony hatással van a cukorbetegségre, erősíti az immunrendszert, ráadásul a benne töltött idő felér egy mély meditációval. Mindez ma már közösségi élménnyé is válhat, hiszen ezeket a termékeket gyakran épp kerti partik, családi összejövetelek során használják. Ezt az érzést szerettük volna megosztani, és elérhetővé tenni mindazok számára, akik ellátogatnak ide, hogy a spa élmény a mindennapok részévé válhasson. Emellett nem titkolt vágyunk, hogy rámutassunk arra, nincs is szebb éke egy kertnek, mint egy jakuzzi” – osztotta meg tapasztalatait Vezse Roland.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése