TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Eltünteti a Google az arcképeket

7180
Tegnap jelentette be a Google, hogy az elkövetkező néhány napban jelentősen megváltozik majd a kereséseinkre adott találati lista. A keresőóriás ugyanis világszerte eltünteti a találati listákról a szerzők arcképeit.

A Google egyik vezető munkatársa John Mueller elmondta, hogy a változások néhány nap alatt, mind az asztali gépeken, mind a mobileszközökön életbe lépnek. A szerzők arcképei 2011 őszén kezdtek el megjelenni a találati listán, és a felhasználók gyorsan megkedvelték az újítást, hiszen így kedvenc szerzőik, vagy ismerőseik cikkeire könnyebben rátaláltak.


A mobilfelhasználóknak kedvez a Google
A mostani változás után a korábbi arcképekhez képest a Google a szerzők nevét továbbra is feltünteti, de a követőik száma a jövőben már nem lesz látható. A cég állítása szerint céljuk az volt, hogy letisztultabb találati listát nyújtsanak a felhasználók számára, amibe az arcképek megjelenítése nem fért bele. Szakértők szerint a Google elsősorban a mobilfelhasználók miatt léptette életbe a változásokat. A mobilfelhasználók egyértelműen a letisztult, egyszerű megjelenítést kedvelik, és a Google az ő igényeiket kiemelten kezeli.

Rossz hír a weboldal tulajdonosoknak
A szerzői arckép eltűnése rossz hír a weboldal tulajdonosoknak, ugyanis, arcképük megjelenítésével sokkal több látogatót tudtak bevonzani, mint azok, akik nem vállalták a nevüket. Bár a Google álláspontja szerint a szerző nevének megjelenítése hasonlóan magas átkattintási arányt ad, mint a korábbi arcképes verzió, a keresőoptimalizálásban érdekelt szakemberek szerint ez az állítás nem állja meg a helyét – írja az ite.hu

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése