TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ránics Emese / Neckermann

7178
Amikor kezdtem a pályámat, a leginkább az fogott meg, hogy pozitív irányban tudok változtatni az emberek gondolkodásmódján. A marketing feladata, hogy megváltoztassa a véleményünket egy-egy termékről, szolgáltatásról. Amikor ez valóban sikerül, az mindig nagy örömmel tölt el.


Ránics Emese
Neckermann/Thomas Cook utazási iroda
online marketingmenedzser


Mit szeret legjobban a szakmájában?
A jelenlegi munkahelyemen imádom az úgynevezett study tourokat, amikor külföldi hoteleket látogatunk, hogy mélyrehatóbban megismerhessük és véleményezhessük. Ez elég hálás feladat.

Mit szeretne elérni a szakmájában?
Állandóan naprakésznek kell lennem, követem kell a trendeket, hogy az online lehetőségek közül ki tudjam választani a termékeinkhez leginkább passzolókat. Az online kommunikációnak direkten is támogatnia kell az értékesítést és ebben folyamatosan fejlődni kell.

Eddigi legnagyobb szakmai siker
Annak idején a Secret dezodor bevezetése volt az első munkám. Fergeteges élmény volt látni, ahogy az általam felépített kampányok elhozták a sikert a márka számára. Persze ezer és egy ilyen eset történt azóta. A legjobban talán egy RTL Klubos tendert élveztem, amit a Saatchi&Saatchi számára csináltam, végül így kerültem be hozzájuk. Egy image kampányt építettünk fel, amely alapvetően mozis blockbusterekre és show sztárokra épült. Az óriásplakátok felületére többek között ET-t és Antonio Banderast is sikerült felcsempésznem, ezekhez a grafikai elemekhez természetesen kalandos úton jutottunk hozzá. Még Amerikából is kaptam utána telefonokat, hogy honnan sikerült beszereznem ezeket az anyagokat ilyen minőségben.

Szakmai példakép
Minden olyan vezetőt példaképnek tekintek, aki aktívan részt vesz a napi munkában, és nem csak átlátja a helyzetet, hanem megoldásokat is képes kínálni a problémákra, illetve segít a kollégáinak a megvalósításban.

Hobbi, amitől feltöltődik
Természetesen az utazás, de ez talán nem meglepő. Imádok napsütéses helyeket látogatni. Amint zsebre vágtam a diplomámat, meg is indultam a nagyvilág felé, egy hatalmas óceánjáró hajó fedélzetén dolgoztam először egy kis ideig. Egyébként a magánutazásaim során jellemezően nem kényelmes hotelekben, hanem átlagos szállásokon szeretem tölteni az időt, mivel így sokkal jobban tudok azonosulni a környék atmoszférájával.

Mottó
A problémák megoldására koncentráljunk, és soha ne azon vitatkozzunk, miért nem lehet egy helyzetből kiutat találni, vagy miért nem lehet egy célt elérni!

Misszió
A piaci környezet és a szakma minél mélyrehatóbb megismerése, a folyamatos tanulás és az egyre jobb szakemberré válás a célom.

A legnagyobb boldogság az életben
Önmagában az, ahogy haladok az úton. Igyekszem minden körülmények között pozitív és nyitott lenni.

Az interjút készítette: Balogh Tamás


Iskolái
Kereskedelmi és Vendéglátóipari Főiskola (Budapest), kereskedelem szakirány

Korábbi cégei
Hyundai Holding Hungary Kft.
Philip Morris Magyarország Kft.
TBWA\BUDAPEST Reklámügynökség
Saatchi&Saatchi Budapest
Young &Rubicam Budapest
Leo Burnett Budapest

Nyelvtudás
angol, olasz

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése